Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg og madammen tenkte å ta oss en storbyweekend (torsdag-søndag) ett eller annet sted i Europa neste helg. Gevinsten er selvfølgelig flytur med kanskje litt kamuflert spotting :grin:

Har selvfølgelig ikke tenkt å bruke en formue på dette. Er det noen som har erfaring eller glupe forslag så kom med dem.

Skrevet

Flyplass skal du fly fra?

Snakket med en som fløy billig med Ryanair fra Torp til Sardinia i Italia for en weekend i helga som var, var veldig fint der og hun anbefalte alle og dra dit.

Det er jo et alternativ :)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg bor i Osloområdet så Torp er et helt greit utgangspunkt.

Jeg får sjekke litt mer. Sardinia har kanskje ikke det helt store utvalget av store fly å tilby, men resten med tanke på ferie kan jo være veldig bra. Det vil sikkert madammen synes i hvert fall.

Skrevet

Jeg kan anbefale Barcelona! Jeg var der i høstferien i fjor, og vil tilbake.

Her kan du se noe av det man kan se og oppleve i Barcelona.

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=446247&page=1

Vet ikke helt åssen spottemulighetene er der, men det er hvertfall en stor flyplass. Den ligger et lite stykke utenfor sentrum, men toget dit går kjapt.

Skrevet
  • Forfatter

Fantastiske bilder, Audun! Det ga virkelig mersmark. Bestilte du gjennom reisebyrå eller? Gode tips på nettsider etc tas i mot med takk!

Skrevet

Foruten London,som jo alltid er bra uansett hva man vil ha for weekend. Musicals,konserter og annet at Barbican,shopping,uteliv,sightseeing og ellers storbyliv.

Kort vei til spotting på LCY f.eks er det også.

Ellers kan jeg anbefale Nice på østkysten av Frankrike.

Flott sted,kort vei til Monaco/Monte Carlo og ellers kyststeder som lett nås med leiebil.

Norwegian flyr dit og en reisegauide finnes HER

Skrevet
Fantastiske bilder, Audun! Det ga virkelig mersmark. Bestilte du gjennom reisebyrå eller? Gode tips på nettsider etc tas i mot med takk!

Takk for det. Er masse mer enn det jeg tok bilder av å oppleve i Barcelona også. Vi bestilte gjennom reisebyrået Ticket ja :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …