Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Viser bare til punkt 6 i forumreglene..

Forumregler

#6: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.[/Quote]

Skrevet
  • Forfatter

Slettet den posten jeg, viste vel egentlig at det ikke var lov å skrive. Men posten min fikk iværtfall litt oppmerksomhet, kanskje noe ser sitt snitt til å selge meg FS2004:)

Skrevet

hey jeg har en orginal fs2004 liggende som jeg ikke bruger.du kan lige sende en email til mig på rr@jensen.mail.dk hvis du er intresseret

Rene Jensen

Skrevet

ja ved du hvad det koster i porto fra england??dyrt meget dyrt.og amazon hmmm har hørt der er mange der har betalt via deres credit card og aldrig fået de de bestilte.jeg bor trods alt kun i danmark hehe

Skrevet

Oi, var ikke deg det var ment til, det var til han som anbefalte play.com. Greit nok, men her er final price ink. frakt fra england:

Amazon.co.uk Marketplace Order Summary

Items: £6.55

Postage & Packing: £4.99

Promotion Applied: -£0.00

Total: £11.54

Skrevet

ja okay fint nok.har en masse addon også til fs2004 mange både fly og scenery traffic+og en masse andre orginale allesammen

Rene

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …