Skrevet 25. mai 2009 15 år Hei! Skikkelig gromlyd med RR motorer på B752 til BA. Boeing 757-200 takeoff runway 09R bound for Manchester Mvh Eivind
Skrevet 25. mai 2009 15 år Flott lyd,men ikke så bråkete i real synes jeg. ps.jeg postla denne også for en god stund siden :grin:
Skrevet 25. mai 2009 15 år Bråket ikke så mye. Synes jeg CMF motorene til Airbus har den kuleste turbin lyden. Koser meg hver gang jeg flyr med EasyJet eller AirBerlin.
Skrevet 26. mai 2009 15 år Du skal ikke se bort ifra at BA av og til omdisponerer til en 757 mellom Heathrow og Manchester fra tid til annen. Som ved alle andre flyvninger kommer det vel ann på passasjergrunnlaget. Dersom et London-lag skal møte Manchester United på Old Trafford kan det vel være aktuelt for BA å sette opp fly med ekstra seteplass i den forbindelsen, bare som et eksempel...
Skrevet 26. mai 2009 15 år Fredrik: Husk at dette opptaket er over ett år gammelt, mye har skjedd siden da - og stadig flere B757 er faset ut. Med det dårlige resultatet BA leverte og situasjonen de nå er inne i, skal de faste ut de siste B757-maskinene enda raskere - så de er snart "historie" uansett i BA. Ruten LHR-MAN-LHR er ellers satt opp med kun Airbus-materiell (A319/A320/A321) hos BA, når man sjekker denne ruten.
Skrevet 26. mai 2009 15 år På Keflavik sier de Scarebus,og hahaha,når de ser en A321 bruker hele freeking rullebanen på takeoff :grin:
Skrevet 26. mai 2009 15 år Jeg har flydd DUS-LHR med 767 en gang. A319 var satt opp,men når vi starta boarding var det en svær j.æ.vel som sto der isteden. :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.