Henrik Bergman Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Noen Bilder ifra Mega Airport CDG .. :grin: (FSX) HEHE.. legg merke til den helt råe FRAMES/SEC'en min... men det værste er att det er helt normalt på denne pcen :grin: Siter
Henrik Bergman Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 HEHE .. hiver på disse i samme slengen :grin: ¨ Legg merke til brannbilen Siter
TOS Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Med fare for å virke frekk... men dette minna faktisk litt om FS98 med eit bra scenery. Grafikken var rett og slett ikkje bra. MEN! Bileta i seg sjølve var veldig flotte Synest du har fått fram sceneryet på ein flott måte, med friske vinklar og fin lyssetting Ser gjerne meir ifrå deg Siter
Johan Clausen Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Få noget anti-aliasing, det vil hjælpe mye. Men vinklerne på bilderne var bra. Siter
Henrik Bergman Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 HEHE.. takker for kommentarer :grin: det eneste som skjer når jeg setter grafikken høyere er att Frames/sec daler ned mellom 3-5 og ikke 5-8 :grin: Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Om dette er grafikk du får med 5-9 fps så ville kaste FSX og gå over til fs9. Kan ikke fatte at du gidder å fly med max 8 fps. Hadde grafikken vørt bra, så kunne jeg kanskje forstå, men det der?Ufff... :crazy: Siter
Henrik Bergman Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 hehe.. nei.. men syntes FSx er så mye bedre enn fs9... så... hehe.. neida.. har vurdert det MANGE ganger.. men nå skal jeg ha ny pc så da er ikke det noe vits ...(ennå) :grin: jeg syntes det er litt bra i hvert fall.. vet jo ikke bedre :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.