Skrevet 22. mai 2009 15 år Heisann, Har akkurat gått til innkjøp av Leonardo Maddog 2008 Pro. Fy f... dette må være den hittil KULESTE airlineren jeg har hatt til FS9...ingen over ingen ved siden! Anbefales for enhver hard core simmer som liker den slags metalldingser Denne gangen gikk turen som NRD101 ("North Rider") fra Flesland til Münster Osnabrück. Bildet er tatt i FL310 etter akkurat å ha forlatt norskekysten. Kommentarer mottas med takk! Akkurat gjort "Leaving the airplane checklist" Det neste "crewet" har akkurat ankommet og koblet til ground power Jump seat view:
Skrevet 22. mai 2009 15 år Offisiell side; http://www.flythemaddog.com/ 2008 Standard versjon på SimMarket; http://secure.simmarket.com/lsh-fly-the-maddog-standard.phtml ... og Pro-versjonen; http://secure.simmarket.com/lsh-fly-the-maddog-professional.phtml ---- ... anbefales dog ikke for de som ikke har noen slags erfaring med FMC (eller liknende) systemer. Erfaring med f.eks. LevelD 767 eller PMDG 737 er en fordel...
Skrevet 22. mai 2009 15 år Forfatter Enig med Gunnar der. Har du kontroll på FMC programmering i PMDG737 eller LVLD767, så er denne faktisk lettere. Noe av det som er sjarmen med denne saken, er at ikke alt alltid fungerer, eks at autopiloten ikke alltid er 100%, og du må fly litt manuelt - slikt man gjerne vil forvente fra en gammel sliter som MD'en! Autoland derimot fungerer prikkfritt, og den holder tilogmed senterlinja helt til du kobler ut A/P, Nice! Jeg ble iallfall mektig imponert!
Skrevet 22. mai 2009 15 år Men Kyrre, da! Har du glemt at slike herligheter skal landes for hånd? :grin:
Skrevet 22. mai 2009 15 år hehe programeringa for fmc blir nok det minste problemet for min del, i å med at æ kan level-d 767 ut å inn, samme med pmdg 73x å 747, enste jeg er redd for er å ikke skjønne panelene (slik som airbus. men da tror jeg at jeg å skal gå til annskaflese av denne maskinen, faktisk noe av det peneste flyene synes jeg da^^
Skrevet 23. mai 2009 15 år Premium Medlem Aaah nydelig . Dette er blant de få bussene jeg flyr regelmessig (den er like imponerende i FSX). Men som den warbirdidioten jeg er, ratter jeg manuelt hele veien :grin: .
Skrevet 23. mai 2009 15 år Fine bilder:) JEg har denne eller MAddog 2006. er ikke den grei da? Jeg har problemer med å koble opp strøm jeg :blush:
Skrevet 23. mai 2009 15 år Forfatter Strøm (f.eks fra APU): Battery switch - ON & locked Sjekk at du har fuel i tankene Start pump - ON Hold APU starter i ON helt til turtallet passerer 35%, da skal APU starte. Så kobler du APU generatorene på bus 1 og 2. Du hører et ganske tydelig "dunk" for hver gang. Hvis APU'en ikke vil starte, sjekk at start pump er på, + at du har fuel (iallfall i høyre tank...tror det er der den drar fuel fra!). Håper dette hjelper! Vet ikke hvor mye forskjell det er fra Maddog 2006 og 2008, men iallfall VC'en (som ikke finnes i 2006 utgaven). Ellers mener jeg det var noe forbedret systemsimulering. Sjekk websiden, det står iallfall der.
Skrevet 23. mai 2009 15 år Vet ikke hvor mye forskjell det er fra Maddog 2006 og 2008, men iallfall VC'en (som ikke finnes i 2006 utgaven). Vil bare nevne at 2008 versjonen er gratis for de som har 2006 versjonen, og kan lastes ned fra siden deres. 2008 Pro versjonen er betalbar.
Skrevet 24. mai 2009 15 år En liten korreksjon på APU; Hovedbryteren til APU har 3 posisjoner; OFF, ON, START. Så her skal nok bryteren holdes i "START" til 35% turtall er oppnådd. Bryteren vil gå tilbake til "ON" med en gang du slipper den... 2006 versjonen har VC, nærmere bestemt 2006 v2.5 Dette bildet; ... er tatt i 2006 utgaven...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.