Helge Sakkestad Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg hadde en koselig tur fra Moskva til Innsbruck i en Tupolev TU-154 med S7 Her er bildene fra ankomsten: Final approach Akkurat bremset opp, og taxer til gate Trygt framme Og et bonus-bilde fra en take-off med en IL-76 X-Plane V9.22 TU-154 og IL-76 fra x-plane.org Takk for titten! Kommentarer er alltid hyggelig Siter
Paulo Fernandes Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Veldig fin grafikk! Kult å se litt andre fly her inne og! Det siste flyet, er det den fra videoen hvor ATC sier "The vodka burner is rolling" ? Jeg syns det siste bilde var kult, så tok meg friheten å redigerte det litt, håper det er greit Siter
A L Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Flotte bilder Helge! Dette syns jeg var kult. Flott bilde av deg å Paulo vurderer X-plane kraftig nå jeg! Siter
Fredrik Bachke Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Kjempeflott med litt russisk stål! Hvor fant du den Tupoleven? Har en selv, men panelet fungerer ikke som det skal... Siter
Helge Sakkestad Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Skrevet 22. mai 2009 Takk for kommentarene folkens! Og redigeringen Paulo, det var stilig! Tupoleven finnes HER , og den er å anbefale også. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Veldig fint Helge. Du er godt igang med X-plane nå ser jeg Siter
Helge Sakkestad Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Skrevet 22. mai 2009 Takk for det! Ja, det kan jo omtrent måle seg med FS nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.