Ole A. Rossavik Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Har hatt flypause en stund. Siden sist jeg flydde har jeg byttet fra NOD32 til AVG antivirus. Nå ser jeg ikke andre fly, Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette. Regner med at AVG blokker eller noe? Siter
Aleksander Maaland Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Det stemmer nok. Prøv å ta av Virus programmet ditt når du skal fly. Se om det hjelper. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=478357#Post478357 Ta en titt på denne tråden! Siter
Anders Moen Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Anders, jeg leste gjennom den tråden en gang til, og ser jo at jeg klarte å gjøre noe så enkelt totalt feil... Men prøvde igjen nå iallfall, ekstrakerte den fila jeg lasta ned, og så fikk jeg beskjed om at den ikke gjaldt mitt system... Får jo ikke valgt noe annet å laste ned fra den sida, så hva gjør jeg da? =/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.