Gå til innhold

Hvor har det blitt av tråden?

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, det var en tråd om bytte av software her, hvor er den blitt av? Slettet? og hvorfor?

Skrevet

Jeg drev faktisk å svarte i tråden, men fikk beskjed om at jeg ikke har lov å poste i dette forum -meldingen da jeg skulle "sende inn". Og nå finner jeg den ikke igjen.

Så lurer dermed i grunn på det samme. :)

Edit, der fikk jeg svar.

En litt skuffende måte å drive moderering på da men. Greit at noen drakk litt på slutten der, men feks skrev bla Pasi lange, gjennomtenkte, og relevante poster, slik jeg husker den. :)

Skrevet

Var vel en tråd hvor man ikke kan komme til en konklusjon tror jeg, men det var jo litt int. å høre hva andre mente om saken da..

Tror jeg heller velger å kjøpe meg Level-D, da unngår man jo en del etiske regler samt man støtter felleskapet.

Skrevet
En litt skuffende måte å drive moderering på da men. Greit at noen drakk litt på slutten der' date=' men feks skrev bla Pasi lange, gjennomtenkte, og relevante poster, slik jeg husker den.[/quote']Nå er den ikke slettet i ordets betydning, men heller skjult. Det kan være at jeg tar meg tid til å fjerne det verste vrøvlet på slutten og legge den ut igjen, men det blir i alle fall ikke i dag.
Skrevet

Ok Dag, det blir helt sikkert jul i år også, med eller uten den tråden. Sier bare hva min opplevelse var.

Lykke til Tom, det blir jo nå faktisk enda mer OT om jeg skal svar deg noe mer her, så vi får eventuelt ta det igjen en annen gang. Men nisjeprodukter fortjener i mine øyne, og uavhengig av lover/EULA, all støtte de kan få. :)

Skrevet

Takk for det, siden jeg startet tråden og fikk vel temmelig mange gode fornuftige svar i den og videre kun kan snakke for meg selv, trenger ikke Dag legge denne ut igjen synes jeg, fikk jo så og si gode svar på mine innledende spørsmål..

Man er vel som folk flest, man ønsker jo å spare penger der man kan, men om jeg kan bidra til at f.eks Level-D lager nye flotte produkt, så var vel ikke det noe å tenke på med hensyn til kvaliteten på Level-D sitt produkt.

Anyways, takk for alle de fornuftige svarene.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, mulig det skjedde noe etter at jeg postet der, men om det ikke gjorde det så kan jeg ikke helt forstå hvorfor.

Men uansett, god helg, nå er det båt weekend på meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...