simon seim Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 jeg er litt ny på online flyvning så hiver meg uti! hvordan bruker jeg vatsim? jeg har bruker og har koblet meg til en europeisk divisjon. hva gjør jeg for å starte å fly? tusen takk for gode svar! Siter
Morten Ruud Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Først og fremst er det en god opplæringsdel på wwww.vaccsca.org --> Pilot --Pilot Training. Der står det meste som er nødvendig å vite, inkludert tutorialflights. Der lærer du også hvordan du skal lese flykart (om du ikke vet det fra før.) Det er i utgangspunktet greit å kunne lese flykart på VATSIM slik at du kommer deg frem på riktig måte. Ellers er også Vatsim Pilot Resource Center et svært godt sted å begynne. Les i hvertfalll igjennom PRC'en. Den forklarer steg for steg hvordan VATSIM fungerer. Har du tilleggsspørsmål etter det, noe du helt sikkert har kan du jo bruke denne tråden til å spørre om ting. Siter
Lars Hassel Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Her står det en del nyttig info Trykk her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.