Petter Tandberg Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hei! Tok min første tur over dammen på fredagskvelden! Startet på John F. Kennedy i New York og endte opp på Keflavik, Island. Egentlig ganske morsomt og selv om det var en lang tur, så har man jo masse annet å gjøre i mellomtiden Avgang var klokken 19:20 lokal norsk tid og ankomst på KEF var vel ca. 00:30. Fikk en av mine beste landinger hittil med "de store" og det er jo kult etter en såpass lang tur! Takk til Lars-Petter som fant en flott ruten til meg. Enjoy! Push'er fra gate på JFK med Iceairs nydelige 757 Liner opp rwy 13L Forlater JFK for denne gang Klatrer opp mot FL370 To nordmenn ute på tur, bare synd vi ikke fløy sammen Endelig noen andre å se over atlanter'n også - Bare ett lite spm. Betyr dette at den er 2100 ft under meg? Descender ned mot BIKF med bane 20 i bruk Ble en fin innflyging med en flott landing Var forresten også ute å fløy en leksjon på Kjeller på lørdag. Fikk beskjed om at nå er jeg klar for solo, så neste flytime blir soloutsjekk med skolesjefen, antakelig på torsdag morgen! Gleder meg :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Flotte bilder Petter! Bare rop ut,så har jeg andre Icelandair ruter til deg også. Snart flyr "vi" til Seattle også Men petter da,Fly Oceanic uten og sette klokka i flyet er fy fy.... :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Flotte bilder Petter! Hadder virkelig sansen for det nest siste der! Thumbs up! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Utrolig flotte bilder Fine farger! Nr 3 fra bunnen av var helt klart penest! Siter
Petter Tandberg Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Takker! Det er notert, Lars-Petter Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Flotte bilder, ser bra ut dette, men føler bare for å pirke litt , hehe. Er VEEELDIG skjelden 13L er for departure, da det er eneste arrival runway in 13 config på JFK. Spesielt på VOR/DME approach er 13R så å si umulig å lande på. Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.