Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 JAaaaaaaaa vi har vunnet, i alle fall ikke takket være Synnøve Svabø, helsikes skandale kjerring. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Skal unngå å kommentere meg om hvor lei jeg er av den sangen, og det tror jeg "Hora" også kan gjøre :grin: Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Det var jo rimelig overlegent. Jeg reagerte også litt på Synnøve sine grottehul, flatbrystede piker, kjoler og ustanselig preik om alt mulig. Til å bli gal av. :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med soleklar seier! Fantastisk show Russland har greid å dra av også. Virkelig bra! Siter
Andreas Lygre Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ja, det var flott at vi vant! Men er enig med flere her om at fru Svabø burde fått noe medisin mot munndiareen sin. Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Her tar vi inn på Arbeiderpartiet, FRP, Høyre og alt annet, intervjuer folk midt i avstemningen fra andre land og sier obs, vi fikk vist 12 poeng vi, ikke kan hu regne og så tyter hu mer en 1 million ATC og piloter på en gang. Må ha fått noe mistenkelig i drinken sin tror jeg.. Siter
Andreas Lygre Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Og hun tror vist vi også er veldig interessert i at hun skal ha gullsko og innlegg i bh'en under intervjuet med Rybakk.... Hvem vil vite sånt? Nei back on track: Det er en flott sang som kombinerer tradisjonell norsk musikk med nyere musikk på en fin måte, men jeg må si at det er en sang man veldig fort blir lei av. Siter
K J Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ja, gratulerer med den overbevisende sejr! Men...sorry...jeg synes Norges bidrag var forfærdelig dårligt... :crazy: Men det var Danmarks i den grad også. Faktisk kunne jeg kun lide Island. Eurovision er et stort freakshow, og jeg forstår ikke hvorfor jeg brugte min aften på at se det. Især når jeg vidste at DK ikke havde nogen chance whatsoever. Siter
Lars Hassel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Kjempeflott at vi vant i kveld, men som absolutt alle andre her så er jeg enig med at det burde vært en mute knapp for Svabø eller hva ho nå het... Lurer på om det kommer til og være mye folk i ankomsthallen på OSL i morgen i 23 tiden jeg:P hahah Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Hvem sier at man skal på do midt i sendingen he he.. Merkelig type hu Svabø, faktisk ble jeg til slutt sittende å savne Sunnes... Nei få Jostein tilbake ASAP.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg er utrolig lei låta, og fryker at vi kommer til å høre enda mer av den fremover nå... Men koselig for Rybakk at han vant. Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Seerstorm mot Synnøve Svabø http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553276 Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Fantastisk av Alexander!!! Og hva Svabø angår.... hun burde vært sendt med første tog til Sibir! At det er mulig å være så høy på seg selv, og skravle bort hele poenggivningen fra f.eks Norge. Hun burde faktisk få en kraftig reaksjon fra NRK. Dette var faktisk grusomt!!! Siter
Tommy Hansen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Max flott GP i år, tidenes beste? Tror faktisk det! Alexander Rybakk er en fantastisk forrykende flott artist. Velfortjent seier virkelig! Synd bare den tøyta Sva(da)bø måtte skravle som ei ku gjennom heeele sendinga. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer til Alexander og Norge. Jeg skjønner ikke hva som gikk av Svabø i går, det var jo ikke det at hun sa mye, hun pratet jo konstant. og om ting som ikke kunne vært lenger fra gårsdagens tema! Etter å ha hørt ønsket om å bli møtt når han lander, er jeg sikker på at en og annen ansatt på Gardermoen tenkte "Shit, dette blir ikke bra!" Siter
Timmy Brandt Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Förutom att ni kallar Eurovision för Grand Prix :mad: så ska jag säga: Grattis Norge till en MYCKET välförtjänt och överlägsen seger! Satt uppe i natt och tittade på alla bidrag och Norge var helt klart bäst Siter
K J Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Det hedder også Melodi Grand Prix i Danmark. Schlager-EM er kanske bedre? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Til Kristian! Bidraget til Island synes jeg var veldig bra, verdig 2 plass. MEN, det er ingen MGP sang! Rybak har alt, Scenestunt, flotte antrekk, bra sang, bra dans, bra stemme, + at han spiller fele samtidig! Synes det var veldig fortjent at Norge vant btw , Gratulerer med dagen alle sammen ! Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Skrevet 17. mai 2009 Amen, kunne ikke vært mer enig. Siter
Petter Kverneng Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Skal unngå å kommentere meg om hvor lei jeg er av den sangen' date=' og det tror jeg "Hora" også kan gjøre grin[/quote']Ja, Even - det tok litt av i går. MEN: jeg vil si bittelitt, tross din oppfordring. Nå har vi hørt den sangen ca 40 ganger hver dag, vi har sett Rybak på forsidene av landets største aviser (heldigvis ikke avisa jeg jobber i ), og vi har sett at Alexander gradvis har blitt mer og mer høy på pæra. Joda, sangen var fengende - de første 14 dagene! Nå er jeg så lei at jeg faktisk ikke hører på annet enn "NRK-Nyheter" (nyheter 24/7) på radio'n! Men tror dere dæggern ikke at "fairytale" ble spilt av der også i morgest, mens jeg sto med skarpe kniver i mitt fjes (vi snakker barbering). Det ble blodig - jeg sier ikke mer. Jeg sier som jeg sa i går, Even! Vi gir han to uker til, så er han glemt! DET VAR ALT FRA MEG! Det var godt å få det ut! Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg er veldig, veldig sikker på at det er mange som deler den samme meningen! Ha en stråååålende 17. mai, venner! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Norge og Island var klart best ja! Synnøve Svabø...hmmm Hva var det hu sa etter seieren?Alexander har klart det Hitler ikke klarte i 1941,tatt Russland......noe i den dur. :crazy: Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Skrevet 17. mai 2009 Noe i den duren der ja... Tror neppe vi får høre hu neste år skal man tro seerstormen etter MGP Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Hun nevnte med gjevne mellomrom at Alexander kunne greie noe som ikke Napoleon eller Hitler klarte, nemlig erobre Moskva. Er det flere en meg som synes den sammenligningen skurrer? Siter
Johan Clausen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Nationalpatriotisme hedder det. Er der 1 dansker/nordmand/sensker eller et hvillket som helst andet folk, som gør noget rigtig bra ute i verden, så føler "alle" dem fra det land, at de også er med i det som sker. Lidt som at sige, at et landshold i fodbold, "kæmper for nationens ære". Det er bare 11 mand, som er god til at spille fodbold, som kommer fra samme land og som tilfældigvis er så gode, at de samles for at spille på et landshold. Så kun afgørelsen i aftes/nat. Er ikke den store Grand Prix fan, så... jeg holder mig helst fra det. Aner faktisk ikke hvordan hverken den danske, norske eller hvilken som helst af de andre sange i går lød. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Jeg sier som jeg sa i går, Even! Vi gir han to uker til, så er han glemt!Sånn som med Wig Wam mener du? Nei, vent litt... Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Til dere som mislikte Synnøve Svabøs kommentarer om BH-er og andre klesplagg: hun er da ikke helt alene... Siter
Tommy Hansen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Jeg sier som jeg sa i går, Even! Vi gir han to uker til, så er han glemt! Sånn som med Wig Wam mener du? Nei, vent litt... Nei du mener som han derre Kurt..Ehh Nilsen? Eh..nei,vent litt igjen.. Haha. :grin: Nei,hverken Kurt Nilsen,WigWam eller Alexander Rybakk vil være glemt i løpet av 2 uker,2 mndr eller 2 år. Alexander komponerer musikk,skriver tekster,synger bra og har den lille ekstra utsrålingen på scenen som trengs. I tillegg er han er meget god klassisk fiolinist. Så han er ikke en døgnflue som bare har fått en sang opp i handa og synger. Han har en grunnmur og inventar nok til å bli et stabilt innslag i norsk musikkliv,enten på den ene eller den andre måten. Tror han fint kan erobre mer enn lille Norge og GP Europa også ja. Go Alex go! Siter
Andreas Lygre Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 komponerer musikk, skriver tekster Det gjør han. Og forsåvidt veldig bra. synger bra Uenig. Nå skal ikke dette være ett forsøk på å skryte på meg perfekt gehør. Og selv om det ikke er en lett sak å synge reint på slike store scener der man ikke har sjans til å høre seg selv, så sang han til tider ganske surt. Jeg synes også han kunne jobbet litt mer med engelskuttalen sin. Men for all del, han har talent og vi kommer nok til å høre mer av han i årene som kommer. Siter
Tommy Hansen Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Nå var det jo ikke en REN sangkonkurranse,ei heller er vel Alexander i kategorien "sanger". Så det kommer vel an på hvordan men definerer bra. I denne sammenhengen er for meg "bra",at det høres bra ut,at han har en stemme som bærer sangen. Noen kan være så "gode" til å synge de bare vil,men det høres fortsatt ikke bra ut, uansett om de er spot on på hver eneste tone. Dessuten "ganske surt",forbinder jeg med så falskt at alle kan høre det, og at det høres forferdelig ut. DET gjorde det så absolutt ikke. (Og ja,jeg har faktisk ei i huset med absolutt gehør,og hun er enig med meg) Så jeg tar heller en artist med stemme som høres naturlig fin ut,uten autotune,og litt naturlig "rusk" av og til. ..enn en sanger med en kjedelig stemme ,perfekt pitch og autotune på toppen. Huff.. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 hehe NRK sine nettjournalister har tydeligvis ikke noe imot å si hva de syns om Rybak sin pressekonferanse :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.