Even Moe Egenes Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 I got the call from Jeremy. Our new A319-111 was chartered from Vienna to Kos. And I got the honor of flying this route. The plane was set up to depart at 12:30. At about 12:25 we got pushback. There was a photographer there to take some pics of us too. The Qatar Airways flight to Doha stood on the tarmac. As far as I unserstood, it awaited a pushback car, but everyone was busy at the time, so it stood without equipment around for some minutes, It started taxing when we departed. BA was first in line. A 737-800W landed just before. Leaving Vienna behind us. Approaching Kos. A passenger sent me this shot. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Parked at Kos. - PA Airbus A319. - Aerosoft Airbus Holiday Destination (Kos) - Aerosoft Mega Airport Vienna - Aeorosoft AES. Siter
Johan Luiggi Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Najs! Hvorfor ser jeg ikke dette pâ forumet til Mokum :grin:. Du vet vel at Jeremy ikke driver med flight booking lengre etter at FSAirlines kom :grin:? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Jeg ringte han :grin: Nei, de er ikke oppe der pga at jeg ikke har funnet tid til å gjøre det. Har vært fullt fres hele helgen. Er noget små da jeg bestemte meg for å laste de opp på Flickr, og jeg trykkter på thumbnailsene, i stedet for bildet i seg selv... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.