Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hvar det ikke Tupolev'en på svalbard som var Norges verste da?

Skrevet

Alle episodene finnes her - t.o.m episoden med "Adam Air Flight 574"

Neste episode, American Eagle Flight 4184, er ventet på luften 25. mai, så da kommer den sikkert online 26. mai =)

Skrevet

Tom. Den går i reprise kl 1 i natt.

En fin oversikt hva episoder her viser fremover (ps: det er noe feil der - f.eks kveldens episode skulle vært vist 25. mai)

Skrevet

Glitrende! Takk Jim. Da skal jeg time inn klokka 01:00 og 05:00 i natt. Flott :D

EDIT:

Det er f*** meg ikke sant. Jeg klarte å glemme det selv om jeg leste det her 28 minutter før start. Skremmende! Rop igjen da, hvis det kommer enda en reprise. Herregud!!! :(

Skrevet

Det med korttidsminne kan være vanskelig Tom Arild. Kjenner til det selv.

Men du kan jo fortsatt laste de ned fra den siden Petter linket til i posten før din, i denne tråden. Eller har du allerede glemt det også..? :grin:

Forresten er det et snodig forum vi har her, for Petter K informerte om at denne siste sessongen av ACI/MAYDAY var i gang igjen her i desember, og noen dager senere rotet jeg frem tråden hans for å legge til at det til min glede hadde ramlet inn nye opptak av MAYDAY (som står på automatisk) fra Svensk TV4. Så de har allerede sendt 7 av 10 episoder av sessong 6 nå.

Siden ingen andre enn meg og Petter tok del i den tråden, trodde jeg ikke det var noe særlig interesse for denne serien. Derfor var det litt snålt å se at annenhver tråd på forumet i dag handler om denne gamle Partnair episoden...

Men da vet vi i alle fall det nå, dette går på Nat-Geo, og TV4, og er også tilgjengelig for nedlastning fra linken til Petter'n. :)

Skrevet

Ja, jeg husker hvor skuffet jeg ble etter at jeg postet tråden , for det ble så laber respons på den, og fikk samme inntrykk som deg - at ikke denne serien var så populær (noe jeg syntes var merkelig siden jeg selv er veldig fascinert av serien)

Ja, og en ting til:

...og er også tilgjengelig for nedlastning fra linken til Petter'n. :)

"Petter'n", hvor har jeg hørt det før? Hmm, jo

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …