Skrevet 15. mai 2009 15 år På National Geographic Channel kl 22 i kveld Fredag starter Flyhavarikommisjonen opp igjen med og vise en av Norges verste flyulykker fra 1989. Fly med Wilhelmsen ansatte styrtet i sjøen. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=444516 http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/03/20/248254.html
Skrevet 15. mai 2009 15 år Fanken også. Jobber da. Kan noen rope dersom de veit om når en eventuell reprise går?
Skrevet 15. mai 2009 15 år Det er National Geographic vi snakker om her :grin: Som oftest så sender de nok denne i reprise mange ganger i framtiden.
Skrevet 15. mai 2009 15 år Alle episodene finnes her - t.o.m episoden med "Adam Air Flight 574" Neste episode, American Eagle Flight 4184, er ventet på luften 25. mai, så da kommer den sikkert online 26. mai =)
Skrevet 15. mai 2009 15 år Tom. Den går i reprise kl 1 i natt. En fin oversikt hva episoder her viser fremover (ps: det er noe feil der - f.eks kveldens episode skulle vært vist 25. mai)
Skrevet 15. mai 2009 15 år Glitrende! Takk Jim. Da skal jeg time inn klokka 01:00 og 05:00 i natt. Flott EDIT: Det er f*** meg ikke sant. Jeg klarte å glemme det selv om jeg leste det her 28 minutter før start. Skremmende! Rop igjen da, hvis det kommer enda en reprise. Herregud!!!
Skrevet 16. mai 2009 15 år Det med korttidsminne kan være vanskelig Tom Arild. Kjenner til det selv. Men du kan jo fortsatt laste de ned fra den siden Petter linket til i posten før din, i denne tråden. Eller har du allerede glemt det også..? :grin: Forresten er det et snodig forum vi har her, for Petter K informerte om at denne siste sessongen av ACI/MAYDAY var i gang igjen her i desember, og noen dager senere rotet jeg frem tråden hans for å legge til at det til min glede hadde ramlet inn nye opptak av MAYDAY (som står på automatisk) fra Svensk TV4. Så de har allerede sendt 7 av 10 episoder av sessong 6 nå. Siden ingen andre enn meg og Petter tok del i den tråden, trodde jeg ikke det var noe særlig interesse for denne serien. Derfor var det litt snålt å se at annenhver tråd på forumet i dag handler om denne gamle Partnair episoden... Men da vet vi i alle fall det nå, dette går på Nat-Geo, og TV4, og er også tilgjengelig for nedlastning fra linken til Petter'n.
Skrevet 16. mai 2009 15 år Ja, jeg husker hvor skuffet jeg ble etter at jeg postet tråden , for det ble så laber respons på den, og fikk samme inntrykk som deg - at ikke denne serien var så populær (noe jeg syntes var merkelig siden jeg selv er veldig fascinert av serien) Ja, og en ting til: ...og er også tilgjengelig for nedlastning fra linken til Petter'n. "Petter'n", hvor har jeg hørt det før? Hmm, jo
Skrevet 16. mai 2009 15 år Forfatter Jeg elsker den serien. Jeg pleier og ta den samme turen selv etter og ha sett en episode :-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.