Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Har plutselig lagt merke til at jeg har et surt icon ved siden av navnet mitt på alle innlegg, ikke rart folk missforstår det jeg sier da he he, men fra spøk til revolver.. Hvordan får jeg det vekk? Har ikke lyst til å være sur hele tiden jeg Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Trykk på smileyen oppi høyre hjørne (ved siden av Velkommen "navnet ditt". [Logg ut]). Siter
A L Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 men den skal jo kun være grå når man er avlogget. Men har sett flere som har surt fjes selvom de er pålogget.. rart? :confused: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Sånn som meg... Har nok noe med at det viser at jeg er avlogget selv om jeg ikke er det... :grin: Ellers er jeg bare blid og fornøyd jeg hvis noen skulle tro at jeg er en surpump... Hehe... :grin: :whistle: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 regner med det at hvis du sjekker på preferanser og helt nederst så står det: Skjul fra Hvem er Online siden? og et ja/nei alternativ. så står nokk din på ja. sett den på nei så tror jeg at fjeset forandrer seg jah:P Siter
Magnus F. Meese Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Du er grå fordi du har valgt å ikke vises på "Hvem er Online", og innleggene viser deg derfor som frakoblet Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Bedre nå ja.... Tusen takk, nå har jeg fått tilbake det rette ansiktet jeg så og si alltid har Siter
Geir Teigo Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Er da ikke surt, bare sovende. Ta en titt på deg selv i speilet mens du sover så skjønner du Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Alle er sure her ser det ut som :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 For er surmulende gjeng....fytti katta Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.