Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann! Fløy vel min andre eller tredje "langtur" i dag! Oslo - Frankfurt med dep fra ENGM kl. 14.45 LT. Brukte ca. 1t og 40 min. på turen. Har brukt en del tid på redigeringa i dag, så kommentarer er hjertlig velkommen, både godt og vondt ;)!

Enjoy! Tekst over bildene...

Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184

fsscr000-22.jpg

Tar av på rwy 01L, rotate på 144 kts

fsscr002-19.jpg

Turner left på SKI5A dep

fsscr005-19.jpg

Nærmer oss cruise på FL350

fsscr010-10.jpg

Svinger snart mot localizer rwy 07L på EDDF

fsscr011-13.jpg

Parkert ved gate

fsscr016-5.jpg

Takk for titten! I morgen har jeg fri, så da skal jeg fly en tur til Split! Ny og spennende destinasjon :)

Skrevet

:oVeldig fine bilder!!

Er dette FS X eller FS 2004? Ser mer ut som FS X men jeg har ikke sånnt gardermoen scenery i FS X. Jeg får FS 2004, om noen dager så kan du avsløre hvilke add-ons du har brukt?

Skrevet
O' date=' nice!

Men er det bare meg eller er motorene på når du står ved gate på OSL?[/quote']

Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184

Svaret ligger nok gjemt der en plass ;)

Kan være med deg på langtur i morgen: Stavanger-Haugesund!

Skrevet

Tydeligvis et lett fly til 747 å være, rotate på 144 kts.

Kjempeflotte bilder! :)

Skrevet

Normalt så gjør ikke Boeing'ene det, Fokker 50 gjør det.

Skrevet

Under min arbeidsuke hadde vi Fokker 50 og Boeing 737 hver dag. F50'n startet alltid motor nr. 1 før de begynte på pushback.

B737'n startet motor nr. 2 når pushback var begynt.

Dette var på Molde Lufthavn Årø, MOL.

Skrevet

Det var et selskap og én flyplass av hvor mange som opererer 737 sa du? ;) Det at de gjør det her betyr ikke at det er sånn i resten av verden, husk at det er over seks tusen 737-maskiner i verden

Skrevet

Jepp :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …