Skrevet 14. mai 2009 15 år Heisann! Fløy vel min andre eller tredje "langtur" i dag! Oslo - Frankfurt med dep fra ENGM kl. 14.45 LT. Brukte ca. 1t og 40 min. på turen. Har brukt en del tid på redigeringa i dag, så kommentarer er hjertlig velkommen, både godt og vondt ! Enjoy! Tekst over bildene... Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184 Tar av på rwy 01L, rotate på 144 kts Turner left på SKI5A dep Nærmer oss cruise på FL350 Svinger snart mot localizer rwy 07L på EDDF Parkert ved gate Takk for titten! I morgen har jeg fri, så da skal jeg fly en tur til Split! Ny og spennende destinasjon
Skrevet 14. mai 2009 15 år Forfatter Legg merke til at jeg skrev i annførselstegn nettop av den grunn For meg er dette en langtur i FS- altså lengre enn Værnes - Gardermoen :grin:
Skrevet 14. mai 2009 15 år :grin: Nettopp! valget av en 747 Bare tull og tøys fra fronten her i kveld.Du sjønner det
Skrevet 14. mai 2009 15 år O, nice! :grin: Men er det bare meg eller er motorene på når du står ved gate på OSL?
Skrevet 14. mai 2009 15 år :oVeldig fine bilder!! Er dette FS X eller FS 2004? Ser mer ut som FS X men jeg har ikke sånnt gardermoen scenery i FS X. Jeg får FS 2004, om noen dager så kan du avsløre hvilke add-ons du har brukt?
Skrevet 14. mai 2009 15 år O' date=' nice! Men er det bare meg eller er motorene på når du står ved gate på OSL?[/quote'] Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184 Svaret ligger nok gjemt der en plass Kan være med deg på langtur i morgen: Stavanger-Haugesund!
Skrevet 14. mai 2009 15 år Hehe, joda men ser du ikke at flyet er helt inne i gaten ennå, trodde motorene ble startet litt lenger vekk fra terminal osv..
Skrevet 14. mai 2009 15 år Tydeligvis et lett fly til 747 å være, rotate på 144 kts. Kjempeflotte bilder!
Skrevet 14. mai 2009 15 år Jøss! Trodde du bare fløy Piper Tomahawk for tida jeg Petter Nydelige bilder. Skikkelig bra!!!
Skrevet 15. mai 2009 15 år Ikke Boeing i hvertfall, med mindre man må bruke airstarter. Motor 2 (Boeing 737 i mitt eksempel) startes i det pushbacken begynner.
Skrevet 15. mai 2009 15 år Forfatter Nei, slapp av folkens, jeg er av den late sorten som ikke gidder å ta alt fra cold an dark
Skrevet 15. mai 2009 15 år Under min arbeidsuke hadde vi Fokker 50 og Boeing 737 hver dag. F50'n startet alltid motor nr. 1 før de begynte på pushback. B737'n startet motor nr. 2 når pushback var begynt. Dette var på Molde Lufthavn Årø, MOL.
Skrevet 15. mai 2009 15 år Det var et selskap og én flyplass av hvor mange som opererer 737 sa du? Det at de gjør det her betyr ikke at det er sånn i resten av verden, husk at det er over seks tusen 737-maskiner i verden
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.