Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Heisann! Fløy vel min andre eller tredje "langtur" i dag! Oslo - Frankfurt med dep fra ENGM kl. 14.45 LT. Brukte ca. 1t og 40 min. på turen. Har brukt en del tid på redigeringa i dag, så kommentarer er hjertlig velkommen, både godt og vondt ! Enjoy! Tekst over bildene... Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184 Tar av på rwy 01L, rotate på 144 kts Turner left på SKI5A dep Nærmer oss cruise på FL350 Svinger snart mot localizer rwy 07L på EDDF Parkert ved gate Takk for titten! I morgen har jeg fri, så da skal jeg fly en tur til Split! Ny og spennende destinasjon Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Legg merke til at jeg skrev i annførselstegn nettop av den grunn For meg er dette en langtur i FS- altså lengre enn Værnes - Gardermoen :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 :grin: Nettopp! valget av en 747 Bare tull og tøys fra fronten her i kveld.Du sjønner det Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Trøndere... Hva skal man gjøre med det folkeslaget?? :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 O, nice! :grin: Men er det bare meg eller er motorene på når du står ved gate på OSL? Siter
Ole Jespersen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 :oVeldig fine bilder!! Er dette FS X eller FS 2004? Ser mer ut som FS X men jeg har ikke sånnt gardermoen scenery i FS X. Jeg får FS 2004, om noen dager så kan du avsløre hvilke add-ons du har brukt? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 O' date=' nice! Men er det bare meg eller er motorene på når du står ved gate på OSL?[/quote'] Vi er klare for pushback ved gate 50 på OSL med dagens flight til Frankfurt DLH184 Svaret ligger nok gjemt der en plass Kan være med deg på langtur i morgen: Stavanger-Haugesund! Siter
Emil Topstad Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Hehe, joda men ser du ikke at flyet er helt inne i gaten ennå, trodde motorene ble startet litt lenger vekk fra terminal osv.. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Tydeligvis et lett fly til 747 å være, rotate på 144 kts. Kjempeflotte bilder! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jøss! Trodde du bare fløy Piper Tomahawk for tida jeg Petter Nydelige bilder. Skikkelig bra!!! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Emil, mange starter en, eller flere før pushback Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Normalt så gjør ikke Boeing'ene det, Fokker 50 gjør det. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Hm, hva basserer du denne uttalelsen på? Siter
Øystein Granslo Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Ikke Boeing i hvertfall, med mindre man må bruke airstarter. Motor 2 (Boeing 737 i mitt eksempel) startes i det pushbacken begynner. Siter
Petter Tandberg Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Nei, slapp av folkens, jeg er av den late sorten som ikke gidder å ta alt fra cold an dark Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Under min arbeidsuke hadde vi Fokker 50 og Boeing 737 hver dag. F50'n startet alltid motor nr. 1 før de begynte på pushback. B737'n startet motor nr. 2 når pushback var begynt. Dette var på Molde Lufthavn Årø, MOL. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Det var et selskap og én flyplass av hvor mange som opererer 737 sa du? Det at de gjør det her betyr ikke at det er sånn i resten av verden, husk at det er over seks tusen 737-maskiner i verden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.