per berge Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 som jeg vil tipse om. Denne fyren her har virkelig lagt seg i selene. Jeg vet ikke sikkert men tror han har integrert ekte foto med FS video. Til og med kameraets "skjelvende realitet" har han fått med under flighten. Vel verdt å ta en kikk på. Siter
A L Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Det å få 2D cockpit til å se ut som VC er bra jobba Også inne i kabinen var ett artig påfunn! Flott film! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Veldig bra film! Flott laget! Også må jeg si det var utrolig deilig å se en simfilm uten en eller annen dunkende technolåt i bakgrunnen. Digg å høre motorlyd, ATC osv. Mer av det takk Siter
Christopher Andersen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Ja, Edward cox har uten tvil de beste FS filmene på youtube etter min mening Og dette er 2D cockpit. Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Ble egentlig litt skuffet jeg når jeg så dette her, i alle fall etter å ha lest innleggene over.. Har nok sett filmer som er utallige ganger bedre både på design, flyt og innhold.. Men dårlig, neida.. Siter
per berge Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Hva som er bra, dårlig og toppers i væla er jo subjektivt. det jeg hengte meg opp i var den utradisjonelle måten å lage videoen på der han som nevnt mikser foto med FS animasjon. Sikkert mange innen animasjons teknologien som syns denne var midt på treet men i FS verdenen forøvrig syns jeg denne gikk klart over de fleste i kvalitet men ikke minst orginalitet. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Veldig enig med deg Per. Han gjorde noe ganske unikt, og det var det viktigste for meg. Og som sagt - jeg slapp å høre på en eller annen technolåt mens jeg så videoen Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Smaken deles som regel på baken med to ulike utfall.. Jeg velger å la disse stå fremdeles Topp ti FS filmer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.