Joakim Hagen Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Denne gangen flytter vi oss til Manhattan! Here are some very cool shots of the upcoming Bus Driver (here shown in Manhattan) by TML Studios. There is no fixed release date set at this moment but as you see it is coming along nicely! link: Aerosoft sine sider! Endret: Navnet på simulatoren blir World of Busdriver! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Nå er jeg sikkert en real party pooper - men jeg syns man burde satset på en etablert spillmotor og visuell kvalitet som f.eks. i GTA IV. Makan til saftig dynamikk og detaljer. Kanskje ikke helt 100% realistisk, men det er søren meg heller ikke truck og bus-simulatorene jeg har sett til nå. Jeg hadde gått av hektene om jeg kunne kjørt taxi, buss, eller varebil i GTA IV sitt univers for å tjent virtuelle penger og gjort en bedrift utav det! Med andre ord - denne kommer nok ikke til å havne på min harddisk. Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Spillet skal komme ut i 3 kvartal! Jeg gleder meg! http://www.world-of-busdriver.com/index.php?id=285 Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Håper den er åpen for addons, så kan man få slippe å kjøre rundt i de stygge New-York kassene. :grin: Men sånn ellers ser det jo en god del bedre ut enn i SCS buss-simulator. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Ja denne ser absolutt ikke dum ut, blir spennende å se det ferdige produktet! Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Det som imponerte meg mest her var antall biler i New York, både på kveldstid og dagtid. Imponerende..... Siter
Joakim Hagen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Nå har siden kommet på Engelsk! LES LES LES!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.