Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen flytter vi oss til Manhattan!

Here are some very cool shots of the upcoming Bus Driver (here shown in Manhattan) by TML Studios. There is no fixed release date set at this moment but as you see it is coming along nicely!

busdriver_1.jpgbusdriver_2.jpgbusdriver_3.jpgbusdriver_4.jpgbusdriver_5.jpgbusdriver_6.jpgbusdriver_7.jpgbusdriver_8.jpgbusdriver_9.jpgbusdriver_10.jpgbusdriver_11.jpgbusdriver_12.jpgbusdriver_13.jpgbusdriver_14.jpg

link: Aerosoft sine sider!

Endret: Navnet på simulatoren blir World of Busdriver!

Skrevet

Nå er jeg sikkert en real party pooper - men jeg syns man burde satset på en etablert spillmotor og visuell kvalitet som f.eks. i GTA IV. Makan til saftig dynamikk og detaljer. Kanskje ikke helt 100% realistisk, men det er søren meg heller ikke truck og bus-simulatorene jeg har sett til nå.

Jeg hadde gått av hektene om jeg kunne kjørt taxi, buss, eller varebil i GTA IV sitt univers for å tjent virtuelle penger og gjort en bedrift utav det!

Med andre ord - denne kommer nok ikke til å havne på min harddisk.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...