Steve Strøm Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Var ute på en ettermiddagstur fra engm til essa..fikk tilfeldigvis øye på at jeg hadde litt selskap. Det er jo alltid hyggelig....problemet var bare at jeg syntes det var litt i nærmeste laget???? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Neida, RVSM Er en helt vanlig sak i et traffikert luftrom, ta deg en tur sørover i Europa og følg med ut av vinduet så vil du nok se no tilsvarende i løpet av turen Siter
Steve Strøm Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 men så nærme?? Så en NAX som krysset over oss på vei fra ENEV til ENGM engang..den var nærme den også...men ikke såå nærme som dette...vel, første gang for meg i fsx i alle fall..morro!! ) Siter
Kenneth Eide Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Fine bilder der Steve. Hvilken model er det du flyr der ? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 1000ft, eller ca. 300m er det vertikale separasjonskravet for RVSM. Jeg skal være enig i at det virker nært, men jeg er faktisk litt skeptisk til hvorvidt det er nærme nok til å kunne kalles "close call"... Siter
Even Rognlien Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Noen ganger passerer man så nært at man hører den forbipasserende inne fra kabinen. Det er gromt =) Siter
Steve Strøm Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Kenneth: Flyr en 737 PIC, med Norwegian livery (LN-KKL) i påvente av at MD-11 kommer med DL Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Dette er en close call: Fine bilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.