Petter Tandberg Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Heisann! Endelig fikk jeg tatt meg en tur i FS igjen Fløy for første gang fra Gdansk, en flott flyplass med et flott scenery! Fikk ATC fra svenskekysten og helt til gate 34 på Osl, ikke dårlig! Håper dere liker bildene og legg gjerne igjen en kommentar! Sviver i gang den nydelige 737-800 maskinen Etter å ha stått på holding noen minutter, linet jeg opp rwy 29 Svinger venstre, DCT KRT Forlater Polen og setter kursen for våre svenske naboer Nærmer meg cruise på FL320 Etter landing på OSL taxer jeg til gate 34 i solnedgangen :cool: Forøverig Norshuttle på finalen 19R Ønsk meg lykke til på norsk-eksamen i morgen :crazy: !! Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Flotte bilder av en helt underbar maskin Lykke til med norsk eksamen! Siter
Emil Topstad Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Kanll bra bilder og en flott maskin du hadde der!! Lykke til på eksamen ja! ;P Siter
Ole Jespersen Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Lykke til! Går du i 10 klasse du og? Jeg kom opp i Matte:( Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Kom opp i Norsk jeg og Dritt oppgaver.. Flotte bilder, likte best det der du svinger! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.