Tommy Bernes Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hei hopp! For vel et halvt år siden fant eg et lekkert lite freeware fly på netter, en nydelig akromaskin av typen CAP-10.. har aldri orket å painte denne maskinen før nå, det slo meg at det faktisk står en slik på kjeller om ikke eg husker helt feil. Nemlig LN-KAP. Så den har fått kjørt seg en runde under malerkosten. :cool: Var litt småplukk for å få til den snurrevippen på prop men det fikset seg til slutt. Skal se å få lastet den og LN-LTB opp når eg er ferdig med alle tentamenene og eksamenene på skolen. Kanskje verdt å nevne at denne herligheten av et fly finner du her! Bildene er uredigerte. Takk for titten. Konstruktiv kritikk samt hyggelige tilbakemeldinger er hjertelig velkommen Mvh Tommy! Siter
Vegard Mardahl Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Den så lekker ut, bra jobbet Tommy ! Gleder meg til å teste ut teksturen selv Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Skrevet 7. mai 2009 Takker Vegard! Har fremdeles litt småplukk igjen, noe arbeid på halen og prøve og fikse litt på interiøret, om mulig. Må gjerne kommentere noe mer! Siter
Tommy Bernes Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Hei igjen! Da var painten ute her på fs.no. Even: beklager et veldig seint svar, men flyplassen er Ulven på OS utenfor Bergen Siter
Aleksander Maaland Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg finner ikke det sceneryet du har av Ulven. Finner bare et i filbiblioteket å det er bare en stripe:) Kan du sende meg det sceneryet du har:) PAinten og flyet er testet. Tusen takk for en fantastisk paint:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.