TOS Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Fann denne saken på jutjub igr :grin: Greitt nok at det er ein reklame, men fy fanden så morosam den er :grin: [video:youtube]EvjQPHDu5xE Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hahahahah :grin: Så den på fjesboka igår ellernoe, Ivar fra forumet la den ut.. Fikk meg en god latter da! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hehe, den er sykt bra! Det skal forøvrig nevnes at det var Torstein som linket den til meg først! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 "Negative captain, I'm not moving anything." Bokstavelig talt! :grin: Siter
Stian Beinset Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Greitt nok at det er ein reklame, men fy fanden så morosam den er Jeg husker denne historien var trykt opp i tidskriften for militærnektere da jeg var sivilarbeider i 2001. Den skal vist nok være sann, men det dreier seg nok om en vandrehistore, siden den finnes i flere varianter. http://www.truthorfiction.com/rumors/l/lighthouseandaircraftcarrier.htm Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Har også hørt denne historien før, i flere varianter, og alle med påstanden om at dette var en virkelig hendelse. Med andre ord, en god gammel vandrehistorie :-) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 A Game of Chicken Between a Lighthouse and An Aircraft Carrier-Fiction! Men hadde ikke forundret meg om den var sann! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.