Skrevet 6. mai 2009 15 år En gledelig nyhet, slo i mot meg, på forsiden av dagens Harstad Tidende.(papirutgaven). Hentet fra dagens papirutgave, av Harstad Tidende. "Harstad/Narvik lufthavn Evenes vil spille hovedrollen i en gigantisk reiselivssatsning. Satsningen er spesielt rettet mot å få asiatiske turister til landsdelen, og i løpet av høsten og vinteren kommer det flere fly fullsatt med turister. Det såkalte Asiaprosjektet støttes av innovasjon Norge, Avinor, reiseselskapene i Nordland, Troms og Finnmark, og flere mindre reiselivsaktører. Evenes får en fremtrendende rolle på grunn av at flyplassen i Tromsø er for liten til å ta i mot så store fly som A 340 vinterstid..." Det kommer nok en nettutgave av artikkelen etterhvert.
Skrevet 6. mai 2009 15 år Du vet, den vakre perlen av et koselig tettsted som du bodde i før, på det blide sørvestlandet :grin: Nei Even, må nok bare trøste oss med at Norge _er_ mer enn Stavangerregionen gitt
Skrevet 6. mai 2009 15 år Kom ikke og fortell meg at Stavanger aldri får noe snadder innom... *hint hint* NATO *hint hint*
Skrevet 6. mai 2009 15 år Joda, men det er jo vane nå.. Og den er der aldri når jeg er innom :grin: Stavanger er en perle, og vi er Norges midtpunkt For de som har facebook: Søk på "Norge ut av Rogaland" Sorry for OT
Skrevet 6. mai 2009 15 år Og den er der aldri når jeg er innom Det får være ditt problem... Stavanger som Norges midtpunkt? Da har jeg i alle fall gjort noe riktig når jeg flyttet utenlands! :grin:
Skrevet 6. mai 2009 15 år Uansett, artikelen handler om å få disse turistgruppene til denne landsdelen. Da hjelper det lite å fly dem til SVG å busse dem opp til EVE
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.