Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

En gledelig nyhet, slo i mot meg, på forsiden av dagens Harstad Tidende.(papirutgaven).

Hentet fra dagens papirutgave, av Harstad Tidende.

"Harstad/Narvik lufthavn Evenes vil spille hovedrollen i en gigantisk reiselivssatsning. Satsningen er spesielt rettet mot å få asiatiske turister til landsdelen, og i løpet av høsten og vinteren kommer det flere fly fullsatt med turister. Det såkalte Asiaprosjektet støttes av innovasjon Norge, Avinor, reiseselskapene i Nordland, Troms og Finnmark, og flere mindre reiselivsaktører. Evenes får en fremtrendende rolle på grunn av at flyplassen i Tromsø er for liten til å ta i mot så store fly som A 340 vinterstid..."

Det kommer nok en nettutgave av artikkelen etterhvert.

Skrevet

Du vet, den vakre perlen av et koselig tettsted som du bodde i før, på det blide sørvestlandet :grin:

Nei Even, må nok bare trøste oss med at Norge _er_ mer enn Stavangerregionen gitt ;)

Skrevet

Joda, men det er jo vane nå.. Og den er der aldri når jeg er innom :grin:

Stavanger er en perle, og vi er Norges midtpunkt :D

For de som har facebook: Søk på "Norge ut av Rogaland"

Sorry for OT ;)

Skrevet
Og den er der aldri når jeg er innom

Det får være ditt problem... ;)

Stavanger som Norges midtpunkt? Da har jeg i alle fall gjort noe riktig når jeg flyttet utenlands! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …