Skrevet 5. mai 2009 15 år http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=562647 Jeg for min del synes at dette var en genial spøk, noen som mener annerledes? :grin:
Skrevet 6. mai 2009 15 år Genialt. Kanskje dette vi på Superspeed2 må gjøre med sørlendingene på 1`eren Artig påfunn var det! Forresten når vi er inne på Hurtigruta: Er det noen som vet om dokumentaren deres som gikk på nrk for noen år tilbake er å få på DVD?
Skrevet 6. mai 2009 15 år Du kan i alle fall se Hurtigruta 365 på nett og det finnes jo program for å laste dette ned til PC-en din. Dermed kan du brenne dette på en DVD eller CD-er. NRK Du kan også kjøpe denne i NRK-butikken, men litt usikker på om alle episodene er med her. Edit: tja.. ser faktisk slik ut og prisen var jo også overkommelig. Mener samme stuntet ble utført på et kystvaktskip i vinter... :grin: Øvelseskjøring med kystvakta.
Skrevet 6. mai 2009 15 år Forresten når vi er inne på Hurtigruta:Er det noen som vet om dokumentaren deres som gikk på nrk for noen år tilbake er å få på DVD? Som om at du tok det fra munnen min . Likte den "L"'en siden jeg nå er på Trafikalt grunnkurs =D
Skrevet 8. mai 2009 15 år Genialt påfunn, ikke ulikt slik skoleskipet jeg bodde på i fjor så ut... Der var det også noen som hadde det morro med og male inn en "L". Denne ble bare aldri fjernet siden det passet egentlig veldig bra inn, det er jo så og si hver gang vi er i sjøen at det er elever som har brovakt, sammens med offiserer.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.