Skrevet 11. mars 2002 23 år Heisann... Er det noen som vet om det går ann å kjøpe produktet nå.? Hvis ja, hvor/hvilken side kan jeg finne det på.. ----------------------- Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen
Skrevet 11. mars 2002 23 år Jada Dag Christer, den er fullt nedlastbar nå. Bare gå inn på Phoenix Simulation og bestill. Men send meg en mail først. U know why [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 11. mars 2002 23 år Forfatter Jepp, den e god. Takker for linken. Du blir første man ja..... And I know why...... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] --------------------- Med vennlig hilsen DCKristoffersen
Skrevet 11. mars 2002 23 år Er det bare jeg som har skikkelig problemer med å komme inn på den linken der?? hehe... gir nesten opp...eller er et på tide å kaste maskinen min langt ..... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Rune
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.