Dag Christer Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Heisann... Er det noen som vet om det går ann å kjøpe produktet nå.? Hvis ja, hvor/hvilken side kan jeg finne det på.. ----------------------- Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Jada Dag Christer, den er fullt nedlastbar nå. Bare gå inn på Phoenix Simulation og bestill. Men send meg en mail først. U know why [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Dag Christer Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Skrevet 11. mars 2002 Jepp, den e god. Takker for linken. Du blir første man ja..... And I know why...... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] --------------------- Med vennlig hilsen DCKristoffersen Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Er det bare jeg som har skikkelig problemer med å komme inn på den linken der?? hehe... gir nesten opp...eller er et på tide å kaste maskinen min langt ..... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.