Skrevet 5. mai 2009 15 år [size:11pt]Vi grattulerer norsk luftfart med 100 års dagen![/size] Undertegnede feirer med en luftig flytur, samt en pils i kvelds solen. Hvordan feirer du?
Skrevet 5. mai 2009 15 år Skal dessverre ikke fly idag, men feirer med å utgi siste film fra Hypoxia, tilogmed i HD. Gratulerer til alle innenfor og utenfor luftsportsnorge!
Skrevet 5. mai 2009 15 år Gratulerer, jeg skal feire med 35 pils og en flytur fra Bergen til Bømoen....i simmen vell og merke.....he he
Skrevet 5. mai 2009 15 år Arbeidsplassen fikk meg til â fâ tilbake en F100 fra Gatwick og bort til AMS, men en GA flight i norge skal vi ikke se bort ifra
Skrevet 5. mai 2009 15 år "Feiret", om enn noe utilsiktet*, med en flytur her også. Riktignok mindre sol og mer vind her, men dog. * Var i grunn ikke klar over hvilken dag det var, før jeg så denne tråden .
Skrevet 6. mai 2009 15 år Forfatter Hvordan var vindforholdene der oppe i nord Børge? Her blåste det 29014KT med gust på 20 til tider. Nok til at østlendingene fikk skrekken, hadde hele luftrommet for meg selv gitt! :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.