May 5, 200917 yr http://www.solaflyklubb.no/modules.php?name=News&file=article&sid=605 her har vi startet med samarbeide med sola fly klubb, vi har også åpent for publikum hvær søndag fra kl 1200-1600 på museumet (sola) der simulatoren kan prøves enkelte av disse dagene, eller om det ikke er oppratører til stede vil stå i replay modus slik at man kan se denne. vi vil også leie denne ut etter åpningstider (ca 600nok for en time) for å avtale tid ring 98245538 (espen)
May 5, 200917 yr Det var billig! Regner med at det er en "fixed" og ikke full motion simulator men likevel. 600kr er ikke mye. Blir fristet til å ta en Stavanger-tur nå ja
May 6, 200917 yr Author den beveger seg ikke, mange blir susen i hode alike vel P.G.A det store bilde. dette og lyd er ca 80% av følelsen av å være i bevegelse eks. imax kino osv
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.