Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NaturalPoint is proud to unveil TrackIR 5, successor to the best-selling head tracker in the world, TrackIR 4. Through a series of hardware enhancements as well as completely overhauled software, their fifth generation head tracker offers new levels of precision, freedom and reliability.

More Precision - With a 640 x 480 sensor resolution, TrackIR 5 has triple the number of pixels as a TrackIR 4, resulting in radically more precise tracking and further tracking distances. Combined with NaturalPoint's new Precision Grayscale analysis, it achieves a reporting resolution of 96,000 x 72,000. The result is a potent 10-fold increase in effective resolution over TrackIR 4. See a video demonstration of Precision Grayscale on the Product Comparison page.

More Freedom - TrackIR 5's 51.7° field of view is an increase of more than 12% over TrackIR 4. Enjoy more trackable real estate as you move around as much as you need to. Like to sit close to your monitor? Track a fuller range of head motion from up close. Want to keep your distance? Leverage the higher resolution with the wider field of view and enjoy more room than you'll know what to do with at larger distances. With an effective resolution of 1850 subpixels per horizontal field of view degree, you'll still enjoy tremendous tracking fidelity.

More Reliability - TrackIR 5's intelligent design aims to reduce damage from wear and tear with a magnetically attached base and USB cable anchor. The newly designed software introduces NaturalPoint's Spurious Marker Rejection to help filter out unwanted light sources in hostile conditions.

http://www.naturalpoint.com/trackir/

Skrevet

Direkte link til forumet ja...

Beklageligvis så har jeg hverken sett fremside eller web shop på en stund og særlig ikke etter at " hvem er online " ble borte fra fremsiden, det var liksom eneste grunn før til å se fremsiden, samt få en oppdatering på hva som var nytt i filbiblioteket.

Nå med det nye designet er det svært lett bare å klikke på filbiblioteket eller web shop om man så skal dit..

Nyheter leses direkte på Avsim for min egen del, der tikker det inn dag for dag, time for time, så beklager Dag men så dessverre ikke på fremsiden etter 1.mai, noe som forklarer grunnen til at jeg nå har dobbelt postet :)

Håper det går bra likevel, kjekke nyheter er gode nyheter uansett hvor mye det blir annonsert, særlig fly nyheter :)

Skrevet

Da var TrackIR 5 bestilt fra Dag sin web shop :)

Har ventet på en nyere versjon lenge, da jeg var så uheldig at jeg ødela den ene støtte foten på min TrackIR 4 kort tid etter den kom i posten.

Glad jeg slipper å bruke dobbeltsidig tape mere. Håper bare den kommer inn på lageret idag, som det står på lagerstatusen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...