Stian Czybulla Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Lurer bare på om denne finns i utskrift format, Pdf eller noe slikt, har sett meg litt rundt, men finner bare den som ligger inne på training sine sider, og her må vel jeg printe ut en og en side? Kunne vært greit og bare satt seg ned i godstolen og lest igjenom den (ATC Manualen visst noen lurte) Håper på kloke svar Siter
Tore Urvik Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Heisann, Ja, det er manualer på VACCSCA sine sider, under menyen ATC | Training | Training manuals, bla i PDF. Om det er disse du leter etter vet jeg ikke, men det er verdt et forsøk . Kind regards, Tore Urvik Training Department Assistant Norway VACCSCA Siter
Stian Czybulla Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Egentlig var det vel Operation manualen jeg tenkte på (tror det var det den het) Men disse duger også, kan ikke forstå jeg overså dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.