Skrevet 1. mai 2009 15 år Hei! Jeg har litt lyst til å kjøpe meg et RC-fly for å leke litt. Har lyst på et fly med mulighet for å sette på pontonger(flottører) evt. ett vannfly med mulighet for hjul, altså et fly med begge muligheter. Kan vel kalle meg nybegynner innenfor faget, og flyvalg deretter Ser for meg prisklasse 1000-2000kr Vil også ha et "ready-to-fly" fly, ikke noe mikkmakk, litt sammensetting går greit, men ikke noe bygging, programering og trimming. Der er kun for å ha det litt artig Har sett litt på disse: Coota 4knl sjøfly Wilga 2000 sjøfly Catalina sjøfly uten hjul, brukt Kom gjerne med andre forslag også! Håper dere kanhjelpe meg litt
Skrevet 1. mai 2009 15 år viss du er nye med det så kjøp Easy Star.!!! Er veldig bra fly. www.el-fly.dk
Skrevet 1. mai 2009 15 år Dersom du ikke har fløyet et RC-fly før, så er en trainer/slow flyer å anbefale. Det flyet på finn.no, med to motorer, så litt vel kraftig ut til å kunne brukes som førstegangsfly.
Skrevet 1. mai 2009 15 år Den er jeg enig i. Om du blir bitt av basillen( De fleste blir) Kjøp deg en simulator, jeg flyr simulator 3 ganger i uka, er jeg ute og reiser, og det er jeg mye. Ligger jeg på hotell rommet og flyr, der kan du trene på det du skal gjøre, så får du stikke erfaring.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.