Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type Antonov da? Var det den 124 som blir brukt til å frakte utstyr til det Norske feltsykehuset i Tcad kansje?

Ellers så jeg ett merkelig fly over Lørenskog ved haløv ni-ti tida i dag. Merkelig fasons med noen beholdere ytterst på vinga. Langt og slangt fly som ikke jeg har sett før hvertfall.

Skrevet

Nevner det her istedet for å starte ny post jeg. Kom et F-16 lavt over Oslo på lørdag morgen og et mandag morgen. Er det noen øvelser i nærheten eller lignende som er grunnen?

Regner med at det var F-16 ihvertfall, da jeg sleit litt med å se klart der jeg våknet og spratt ut av vinduet med hodet =P

Skrevet

Vel, jeg vet ddet har vært observert 4stk F-16 i formasjon lavt over OSlo for noen dager siden. Det var i forbindelse med begravelsen av Trond Petter Kolset.

Back on topic:

Det er mulig du har sett en AN124 på vei ut fra Gardermoen på vei til N'Djamen med nødhjelps utstyr.

Skrevet

Ser ut som om det har vært vår-service på F16 denne uken :grin:

F16 har tatt av fra Kjeller daglig denne uken, så det kan være noen av de du har sett.

Var nede der i dag når en dro tilbake til bodø. Den lille klyngen som stilte opp for å beundre hærligheten fikk en liten "takk for oppmøtet" lowpass med roll. Deilig! :D

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det var en 124... Den fløy litt lavere en normalt, og slow...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...