Kjartan berg Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Hei igjen, jeg har et kjapt spørsmål til dere her på FS.no. Finnes det et program som du kan lage en hjemmeside med? Denne må helst være gratis men kan jo koste noen 100lapper. Kom gjerne med dine meninger! Husk det er ytringsfrihet i det norske land Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg selv bruker Dreamweaver fra Adobe, til å lage hjemmesider... Kjempe bra program, synes jeg. Men så har ikke jeg prøvd noen andre. Dreamweaver er et flott nybegynnerprogram synes jeg :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Gratis? Notepad Men nei, det lønner seg gjerne å bruke dedikerte editorer som Dreamweaver eller GoLive, da blir ting fort litt mer oversiktlig. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg bruker Coda - kun for Mac. Kostet meg snaue 600,- Finnes nok noe lignende der ute om du ikke ønsker en WYSIWYG editor. WYSIWYG editorer ligger som regel en god del over i pris, ofte flere tusen, som f.eks. Dreamweaver. Adobe GoLive er vel et avsluttet kapittel etter at Adobe CS3 kom ut, om jeg ikke husker feil. Og etter tips fra Olaf har jeg installert MAMP, en løsning for lokal webserver, som gjør det veldig lett å installere f.eks. wordpress og teste php-scripts før de går ut på nett. Tilsvarende løsning er WAMP, for Windows. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.