Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Da er det ikke lenge før det braker løs! Kom å vis deres støtte til "Paulo the painter" som nå endelig skal kaste seg ut i ATC-verden på VATSIM ;)

Kind regards,

Tore Urvik

Training Department Assistant Norway

VACCSCA

Skrevet

Dette utsjekket gikk mye bedre enn forrige gang. Men alikevel gjorde jeg en del feil her og der. Var veldig mange fly i mitt luftrom til tider. De første 30 min var vel verst. Det var så mye trafikk at til og med engelsken min gikk i vreng på frekvensen iblant, hehe. Tusen takk før støtten folkens! Jeg setter pris på at dere ga noe tilbake til "paintern"!

Jeg er ikke godkjent ATC enda, siden utsjekket ikke gikk på skinner, men på mandag skal jeg ha en 1 times test på Kvernberget hvor jeg får bevist om jeg er god nok. Så kom å fly da også , om dere kan :)

Skrevet

Er ikke helt kjent med Værnes, så jeg satt egentlig å håpet at du skulle inn på en intersection forran meg, men det gikk som du skjønte til slutt opp for meg at det ikke var tilfellet. Så neste gang jeg skal lande på 27, skal jeg ikke vacate på E ;)

Skrevet

Tja, høres nesten ut som da banerettningen skulle byttes på Værnes en dag; jeg landet på bane 09 med min MD82 og rakk ikke å bremse ned tidsnok til å forlate banen via D. Problemet var bare at det stod en liten Cessna fint plassert på F, og dermed var det ikke stort annet å gjøre enn å gjennomføre en god, gammeldags "bactrack"...

(Jeg vil nødig rote meg inn på den milletære siden ;) )

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...