Paulo Fernandes Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 På Fredag (1.Mai) skal jeg ha utsjekk på Værnes (ENVA) fra klokken 19.30 til 21.00 norsk tid. Jeg setter pris på all slags trafikk og alle utfordringer jeg kan få. Håper å se dere vatsim-piloter der Siter
Anders Moen Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Skal ikke se bortifra at jeg ihvertfall stikker innom en tur eller to.. Eller kanskje tre Siter
Tore Urvik Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Heisann! Da er det ikke lenge før det braker løs! Kom å vis deres støtte til "Paulo the painter" som nå endelig skal kaste seg ut i ATC-verden på VATSIM Kind regards, Tore Urvik Training Department Assistant Norway VACCSCA Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hvordan gikk det? For meg hørtes det i alle fall bra ut... Siter
Paulo Fernandes Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Dette utsjekket gikk mye bedre enn forrige gang. Men alikevel gjorde jeg en del feil her og der. Var veldig mange fly i mitt luftrom til tider. De første 30 min var vel verst. Det var så mye trafikk at til og med engelsken min gikk i vreng på frekvensen iblant, hehe. Tusen takk før støtten folkens! Jeg setter pris på at dere ga noe tilbake til "paintern"! Jeg er ikke godkjent ATC enda, siden utsjekket ikke gikk på skinner, men på mandag skal jeg ha en 1 times test på Kvernberget hvor jeg får bevist om jeg er god nok. Så kom å fly da også , om dere kan Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Godt mulig at vi roter det til da også Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Synd med utfallet da,Paulo. Men det ordner seg tilslutt. Jeg tenkte"skit"når jeg hørte Adreas Nysveen i sin Cessna,på taxiway Y,si:Ermm... tower: it seems theres a 757 in front of me. :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Er ikke helt kjent med Værnes, så jeg satt egentlig å håpet at du skulle inn på en intersection forran meg, men det gikk som du skjønte til slutt opp for meg at det ikke var tilfellet. Så neste gang jeg skal lande på 27, skal jeg ikke vacate på E Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Tja, høres nesten ut som da banerettningen skulle byttes på Værnes en dag; jeg landet på bane 09 med min MD82 og rakk ikke å bremse ned tidsnok til å forlate banen via D. Problemet var bare at det stod en liten Cessna fint plassert på F, og dermed var det ikke stort annet å gjøre enn å gjennomføre en god, gammeldags "bactrack"... (Jeg vil nødig rote meg inn på den milletære siden ) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Selv om det kanskje ble litt mange av os på en gang for en TWR student, syns jeg det var skikkelig artig å få være en del av et så stort, og "komplett" trafikkbilde :grin: takk for at du holdt ut Paulo Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Helt enig der, det var nesten bare kjempegøy Synd det ikke jeg som jeg hadde håpet på, men heldigvis er det flere sjanser. Flott at så mange stilte opp i går! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.