Alexander Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Noen som har lyttet til Chicago app i det siste? Har hørt på i hele dag, mye som skjer! Elendig vær der, i sta var det windshears på finalen, en mistet 25 knop på 1 mile final, en annen "fikk" 30 knop på 2 mile final, massevis av Go-Arounds, holdings osv... akkurat nå var det en som spurte om windcheck, ...29 knots gusting 37!!! Da begynner det å hjelpe.. hehe.. i sta var det gusting 41!! I den skrivende stund er det problemer med baggasje som blåser rundt på flyplassen!! Helt texas!! Siter
Alexander Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Skrevet 9. mars 2002 Trur det er elendige forhold i chicago gitt... hørte at det var et fly som skled av rullebanen på chicago midway..måtte stenge hele flyplassen... Siter
Thomas W. Gauperaa Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Har litt problemer med den linken. Når jeg klikker på den åpnes realone player og så media player med beskjed om at jeg må aksessere linken gjennom www.cyberair.com. Trykker så på linken inni media browser og så skjer det samme som før. Noen andre som har opplevd dette? har ikke problemer med realaudio ellers. Siter
Helge Jordal Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Carl Normann: akkurat nå var det en som spurte om windcheck, ...29 knots gusting 37!!! Da begynner det å hjelpe.. hehe.. i sta var det gusting 41!! Da jeg floey opp til flight-instructor lappen min for to-motors fly i Las Vegas var vinden 25, gusting til 35. I en Seminole med en simulert motor-kutt blir det en interesant approach.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh, Helge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.