Johan Luiggi Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Her er en ny video fra meg, som presenterer Air Mokums nye summer schedule! Om videoen:Hver destinasjon i videoen blir presentert som kjedelig og grå inntil et fly fra CityTrip lander og sprer glede og farger :grin: Music:Röyksopp-Happy Up Here [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8-P51y4Ddp4 Sceneries: LFKB:FranceVFR FlightCorse with a LFKB mod LGKR:Greek Scenery Project Mega Keirkeira LGKO:HSP LGKO LTAI:Found on google, will find it LIPZ:ISD Venice LIPE:Default FSX(Didn't find any scenery) Featuring Tom Knudsens FPS Enchancment Pack(On Avsim) Siter
Johan Luiggi Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Ingen kommentarer? Vil ha noe konstruktivt for â kunne bli bedre? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Flott video, og veldig god ide. Jeg synes du kanskje kunne hatt lengre drag fra svart/grått til farger, det kom farger litt for fort synes jeg. Det kunne gått steg for steg, jo nærmere terminalen, jo mer farver. Om du skjønner? Siter
Sindre Holberg Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ok film! Du burde kansje hatt bedre fargefade fra landingen Og, når airborne litt mer (spennende) vinkler -S Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 Flott video, og veldig god ide. Jeg synes du kanskje kunne hatt lengre drag fra svart/grått til farger, det kom farger litt for fort synes jeg. Det kunne gått steg for steg, jo nærmere terminalen, jo mer farver. Om du skjønner? Skjönner jeg, god ide med fargene, men fâr se om det dârlige redigeringsprogrammet jeg bruker( :sick: Movie Maker :sick:) vil det, mâ vel skaffe bedre programvare uansett sâ glad jeg er i â redigere :grin: Og, når airborne litt mer (spennende) vinkler Planen var egentlig â kompansere for dârlige vinkler i lufta med formasjonsflygning, men sâ var ikke FS Recorder helt enig med meg :whistle:. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.