Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det var kanskje noen som hørte luringen på radio 1 i morgest, der jeg ble lurt. Dere finner klippet her!

Åge Berg fra forumet her som meldte meg på :P

Jeg har lyst til å høre om det er noen andre her som har blitt lurt på luringen eller evt. på andre radiokanaler eller prankcalls.

Må si at klippet ble kraftig redigert (heldigvis for meg på enkelte plasser) før det ble sendt på lufta. Jeg ble oppringt fredag, og samtalen varte kanskje 10 minutter.

Jeg syns dette var veldig morsomt - men jeg skjønte jo etterhvert at jeg ble lurt på en eller annen måte.

Deres tur! Kjør igang!

Skrevet

Dritmange år siden, var vel 16-17 år selv og gikk på folkehøgskole. Aner ikke hvem det var, men noen ringte meg og hadde en helt tullete stemme og spurte om jeg kunne lage en logo. Mjoda, kunne da det. Så kom vi etterhvert over på pris. Aner ikke hva jeg sa hva jeg skulle ha, sikkert noen hundringser, bare :crazy: Han fyrte opp og tente på alle plugger, for dette var alt for dyrt. Jeg holdt på mitt, og han på sitt. Så spurte han hva jeg skulle bruke pengene til. "Skal kjøpe meg en Mac" sa jeg, og da fikk jeg naturligvis ei saftig regle fra en uviten om at Mac suger :D

Jeg hørte klippet igjen seinere, men den ble visst ikke lagt ut offisielt fordi det var de som ringte som dreit seg ut - ikke jeg. :grin:

Skrevet

Det måtte være en trønder som tok den stemmen der for å være Dagfinn lyngbø.

Neida, jeg bare tuller. Vi tenker vel alle at det der klarer de aldri med meg, intil du har hatt den samtalen der da. Syns det er artig at du legger det ut her etterpå Petter.

Skrevet

Radio 1 prøver seg på oss på SAS kundesenter rett som det er..

De har ennå ikke lært at det å komme med "skal sende svigermor til ett sted der ho garantert ikke kommer tilbake fra" ikke funker.... Vi avslører dem hver gang og supervisor er like pissed hver gang :P

Skrevet
  • Forfatter

Åjasså, you took my spot? ^^

Neida, man kan ikke være med på alt, men jeg må si jeg misunner deg det, for fylkesmønstringa i Verran var i hvertfall kjempemorsom:D

Her er en liten snutt fra lokalmønstringa i Inderøy, hvor jeg fyller riggetiden med et dikt: Youtube

(Man må jo reklamere litt for sine verk)

Jeg skjønte jo etterhvert at dette var noe tull, men håpet var jo der, og i telefonen i rundt 10-tiden så hørtes det faktisk ut som Dagfinn Lyngbø for meg^^

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …