Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekka innom Phoenix Simulation Software ista og ble mildt sagt litt sjokka over at man må betale 5,00£ for hver logo man ønsker å laste ned til deres nye 320-familie.

Dette fremmer jo helt klart DF734, hvor man kan laste ned så mange logoer man vil.

5£ er ikke all verden, men min mening er nå engang at disse logoene skulle vært gratis. Det finnes plenty med suverene paintere der ute som ville gjort dette gratis.

Men, men..her er det tydeligvis om og gjøre å tyne mest mulig gryn ut av det de kan. Dårlig spør dere meg.

Skrevet

Hei

Jeg venter spent på denne pakka og jeg synes at 15£ ikke er så ille for 6 flyversjoner, fullt panel samt 2 lydsett.

At det koster 5£ for hver versjon utover det som følger skal jeg være enig med deg i at det kan virke dyrt, men jeg tipper at disse flyene ikke er vanskeligere å tegne om enn andre så da kan man jo gjøre det selv.

Hilsen

Fred

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...