Karl Mathias Moberg Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Light Up America will take place on Saturday, May 30th, 2009. VATUSA is asking us to Light Up ZNY starting at 1600 EST (2000 GMT). There is no end time for this event. Our featured airport will be Kennedy (KJFK). This DOES NOT mean that we shouldn't staff up whatever we can' date=' this just means that VATUSA is advertising Kennedy. Basically, the east controllers will open the event at 2000 GMT, all of VATUSA will have a "center" up mid-event, then each position will start to close from the east to the west; the west controllers will be the last on. THINK OF A WAVE. [/quote'] Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Lukter crossing USA lang vei dette American Airlines 757,here i come :grin: Siter
Rune Jensen. Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Jepp! Har min MD11 UPS-Cargo stående i Lima, Peru for øyeblikket. Planen er å få flyttet denne opp til KSFO innen den 30 og krysse over til KJFK eller KEWR Ellers så har jeg jo fortsatt Lufthansa B747 stående på KEWR etter Cross the Pond da. Denne er også et alternativ. Siter
Tommy Hansen Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Jeg kjenner lukta jeg åsså Lars-Petter.. :grin: Siter
andreas nærbø Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 da blir det United Airlines 757.!! Flight 93. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Hvis du flyr som UAL93 vil du bli suspenda fra VATSIM. Mathias Siter
Stian Czybulla Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 hvorfor skal dere fly med amerikanske callsign, er det ikke greit å fly over the us med scandinaviske callsign? bare for å vise at vi er en del simmere herifra? Siter
Morten Ruud Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Tja, sikkert fordi det er morsomt å bruke litt andre callsign enn skandinaviske/europeiske. Og da er det vel naturlig å benytte muligheten når man skal fly tversover USA. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Vi nærmer oss med stormskritt og da har VATUSA endelig klart å lage en webside med booking og informasjon! http://www.vatusa.net/lua/ Siter
Espen Sæther Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 må bare spørre er dette kun får flight i USA eller kan man registrere et flight fra europa til usa? Siter
Petter Tandberg Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Noen som vet hvordan ATC-dekningen i Alaska blir...? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Alaska er ikke med i eventet tror jeg. Har med at ideen bak eventet er at du skal ha ATC (ihvertfall center) uansett hvor du flyr, og det kan ikke garanteres opp til Alaska fordi da må man gjennom Canada. Og JODA! Det er bare å komma over fra Europa! Man må ikke booke flighter, men det annbefales. JFK på østkysten skal ihvertfall være staffed nok til å kunne håndtere trafikk både fra USA og fra Europa, med sansynligvis ett par-tre approach sektorer + hele cab (altså: DEL, sansynligvis 2 GND og kansje 2 TWR - kommer litt annpå). Siter
Tommy Hansen Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Østkysten er nå oppe for fullt!! Kom å fly! :cool: Siter
Tommy Hansen Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Briter på tur for å gjøre chicago utrygg! :grin: Siter
Espen Sæther Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 var det i dag ja. jaja her sitter jeg med ny data å formaterer-.-* så blir dårlig med flyving på meg,får heller satse på gardermoen overload da. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Tok ett bilde jeg også. Fløy i dag AWE789 ENGM-KPHL,og nå KPHL-KCLT som AWE755. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.