Even Moe Egenes Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Kom over denne. Veldig morsom i grunnen. Jeg og kompisene mine har ledd godt over den! [video:youtube]1upZz3a-7iM Siter
Alexander Storvig Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Haha, jau, godt å se hva Russland har å tilby Eurovision i år. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det må vel være disse gutta som har eneretten på låta? Ser jo ut som opptaket er fra midten av 90-tallet! :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Genialt, rett og slett Er gitaristen DRITstor, eller er han på trekkspill dverg? Utrolig forskjell på dem hvertfall :grin: Siter
per berge Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det var gutta sine det tenker jeg. selvironi til gullmedalje og vel så det. Synge coverlåter på eget språk har jeg respekt for i slike settinger Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hei Per. Når det gjelder snåle snutter på Youtube. Fant en video som jeg synes passer godt til deg. Noe å trene på fram mot sommern og utelivet, He he. Det værste er at her tror jeg neppe det er noe selvironi heller. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zwakjoSs754&feature=related Siter
per berge Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Fikk litt feberfantasi med flashback fra Finsk fjernsynsteater kun avbrutt av flimring over netthinna med Bergs danseskole på Solvang nå Øyvind var litt av en hofteshvong på de 1-2-3-4 trinna. Ska ikke teste ut dem sjøl i dag trur jeg men kun overlate til den enkelte å se det for seg,,,nått :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.