Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et program du laster ned for å streame musikk med små "reklamepauser" innimellom.

Og det har noe med spotify.com å gjøre. Det gir deg tilgang til spotify.com gratis mot enkelte reklamepauser.

Jeg fikk i hvertfall lastet ned spotifyprogrammet og hører på The Hives - Walk Idiot Walk for øyeblikket.

edit:

Hehe, ikke lov å si i'd'i'o't :P

Skrevet

Ikke bare Topic som er genialt. Spotify er genialt.

Hadde et skikkelig Øl-slag med noen kompiser forrige helg og vi benyttet stort sett bare Spotify for musikken. Alle fant det de ville høre, aldri noe mer "nei dessverre, den har jeg ikke"(nesten)

Skrevet

Spotify, både gratis versjon og pay versjon gjør at man kan kaste CD spilleren i stua. Skaff en mini PC ala minMac, trådløst tastatur og bruk TVn som skjerm og all verdens musikk er tilgjengelig. Har hittil ikke hatt noe reklame, så inntil videre duger gratis versjonen for meg. Og det beste av alt, det er jo helt lovlig.

Utrolig genialt!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...