Geir G Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Heisann, er det tilfeldigvis noen som har en spotify invite til overs som jeg kan få? Min epost er flyet[r*emov*e]geir (at) msn.com Siter
Åge Storli Berg Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hei! Du og alle andre som vil kan hente en invitasjon her: http://spotify.mikromann.net/ Kan brukes bare en gang per IP men. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Bare hyggelig Har fått flere takker over MSN så det var nok ikke bare du som lurte på dette Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jøss! Hva er dette her? Skjønte ingenting av den siden jeg kom til. Siter
Geir Teigo Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Hva er det egentlig? Finner ingen info om hva spotify faktisk er, foruten at det ikke har noe med spotify.com å gjøre. Jeg vet ikke hva det er heller.. :confused: Siter
Morten Ruud Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Det er et program du laster ned for å streame musikk med små "reklamepauser" innimellom. Og det har noe med spotify.com å gjøre. Det gir deg tilgang til spotify.com gratis mot enkelte reklamepauser. Jeg fikk i hvertfall lastet ned spotifyprogrammet og hører på The Hives - Walk Idiot Walk for øyeblikket. edit: Hehe, ikke lov å si i'd'i'o't Siter
Vetle Fosse Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 ! en mer genial topic har jeg ikke vært innom! tusen tusen takk, dette har jeg lengtet LENGE etter! Siter
Stian Rolandsen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Ikke bare Topic som er genialt. Spotify er genialt. Hadde et skikkelig Øl-slag med noen kompiser forrige helg og vi benyttet stort sett bare Spotify for musikken. Alle fant det de ville høre, aldri noe mer "nei dessverre, den har jeg ikke"(nesten) Siter
Toril Madsen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Spotify, både gratis versjon og pay versjon gjør at man kan kaste CD spilleren i stua. Skaff en mini PC ala minMac, trådløst tastatur og bruk TVn som skjerm og all verdens musikk er tilgjengelig. Har hittil ikke hatt noe reklame, så inntil videre duger gratis versjonen for meg. Og det beste av alt, det er jo helt lovlig. Utrolig genialt! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Jøss! Du verden! Høres jo ut som om dette er både velkjent og suverent. Må teste etterhvert jeg også da Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Har hittil ikke hatt noe reklame, så inntil videre duger gratis versjonen for meg. Bare vent, Roberta kommer og plager deg også! Men uansett, Spotify er genialt, og litt reklame overlever man. Siter
Geir G Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Er helfrelst av dette programmet nå, det fungerer utmerket! Ser at de er tom for invitasjoner nå. Noen som har en ekstra til en kammerat? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.