Joakim Hagen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Yes! Da kom den nyheten jeg har venta på i mange år! Nå kommer Red Bull til Norge - Vgnett Siter
Magnus F. Meese Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Yes, det var på tide Slutt på å fylle kofferter med Red Bull på vei hjem fra sydenferie Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Ja.. Så sprekker en boks så bagen er stappet. Ja, jeg var dum nok til og ikke ha boksene i pose når jeg var i Estland. Heldigvis bare 1 som hadde sprukket.. Men det betyr jo at til 17 mai er det sikkert noe i hyllene! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Og hva har dette med flyging å gjøre? Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 At det er irriterende når red bull boksene sprekker i luften Altså. Nå trenger vi ikke å pakke ned mange i baggen lengre.. Siter
Alexander Storvig Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Red Bull gives you wings! [video:youtube] :grin: Nei, serriøst, burde kanskje vært i snackbaren ja. Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 åjaaaa... :crazy: Der gjorde jeg en tabbe.. Siter
per berge Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Godt å høre for oss "bokstavbarn" med døgnrytme tilpassa skogsugler mer enn fjøstell att nok ett skille mellom gammelandet og RESTEN av verden fjernes. Kansje det var ett A meneske som fikk hviska noe klokt i øret ang, sin iritasjon over den forbaska "latsabben" av en B variant alltid kom seint på jobb om morran? Forklaring på hva jeg mener ligger i det faktum att for bokstavbarna virker energidrikker etc, motsat som for de andre. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Der gjorde jeg en tabbe..Ingen skade skjedd, ble bare litt skuffet da jeg trodde det var snakk om "Red Bull Air Race", siden det lå i "Kaffekroken" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.