Tom Knudsen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 [video:youtube]kuDURNk580M http://www.eurotrucksimulator.com/index.php Hmmm, kan kanskje by på mange timer langs landeveien dette her. Siter
John A, Moen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hehe! Tro det eller ei så har jeg faktisk hatt denne her i ett par mnd'er, og selve simmen er forsåvidt bra, men veldig liten. slik at du kjører liksom bare mellom de samme 10-12 byene hele tiden.... har ikke prøvd ennå, men hadde vært kult å fått TrackIR til å funke 100% med denne siden til og med speilene Rendres. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Nei. Bare Tyskland, Polen, Frankrike og litt nedover. Siter
A L Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg har dette spillet...Er ikke fornøyd, er en stor fan av ScS software som har en rekke gode simulatorer. Dette var en av de dårlige trailer simmene. 1. man må tjene SYKT mye før man kan unlocke andre land, dete vil si du starter med kanskje bare 3 arr/dep du må kjøre mange ganger! 2. Ratt og pedal er ett must, men blir vanskelig når ikke spillet har noen ordentlig kalibrerings center. Jeg fikk det ihvertfall ikke til, så jeg satt å jokka på piltastene. 3. Grafikken er like ensformig som de andre spillende, alle avkjørslene er prikk like i hver by osv.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Skandinavia kan du legge til med DENNE MODEN AV CROCKETT Patch 1.2 kom UK med + mye mer. ( ferge ) Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Prøvde spillet, den er dårlig. Blir så lei etter noen få timer. Siter
Emil Topstad Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Enig med Martin her, dette spillet blir bare kjedelig, du gjør jo hele tiden det samme.. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Ey Skandinavia og UK skal prøves! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Tom Tom Tom!! Har du ikke fått med deg denne tråden her på FS.no fra: 7. Oktober 2007, og stadige innlegg - bl.a.: 28. August 2008 når den ble lansert. Siste innlegg var forøvrig: 9. Oktober 2008: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=437912&page=1 Her er bl.a. noen screenshots jeg tok under spilling, har ikke rørt den på en stund - pga. lite tid til slike ting. Men skal prøve å få kjørt i gjennom, og få alle lisenser og tilgang til alle land osv. Her er bilder og innlegg, jeg skrev i den forrige tråden om spillet: De som har laget dette spillet, har nå sluppet infoom at de vil komme med en gratis "tilleggspakke" - som tydeligvis blir sluppet som en Update-fil man selv laster ned og installerer. Denne vil bl.a. inneholde England (og mest trolig Eurotunnellen), siden mange engelskmenn ble ganske skuffet over at deres hjemland ikke var med i den originale versjonen. Ellers kan jeg jo komme med noen tips, til de av dere som er i "startgropa" på spillet: Ruten: Amsterdam-Warsawa (Polen) gir som regel gode penger, fra 9,000 til 13,000 Euro. Også Franfurt-Lyon, gir ca. 8-9,000.- Euro. Etterhvert som man "må" låse opp flere land, for å komme videre i "level" - vil man kunne gjøre gode penger på bl.a. Frankfurt-Lisboa strekningen, som vil gi opptil 35,000 Euro i blant! Ellers er stedene: Franfurt og Lyon, helt klart noen av "gullkalvene" i spillet. Dette fordi her finnes bedriftene "WGCC" (i Franfurt) og "NFCP" i Lyon, begge slike kjemiske fabrikker - der man kan få svært lukrative kontrakter for å transportere "farlig gods". Mest penger for å frakte Syre og andre farlige kjemikalier, men innimellom kan man også få svært gode kontrakter på å frakte vanlig bensin og diesel. Man vil også kunne frakte bensin og diesel fra andre steder enn byene og firmaene nevnt ovenfor, men ikke syre og kjemikalier osv. Dog vil du ikke kunne få "lov" til å frakte verken: bensin/diesel/kjemikalier/syre/m.m før du har kjøpt de rette ADR-sertifikatene. Er nesten så man følte det var pga. "bestikkelse"man får ADR-sertifikat: 3 / 2 / 1. Spesiellt når man skal kjøpe ADR-sertifikat:1 , koster det skjorta - hele €55.000 (grøss!). Skal snart til Level:5 nå (Master), men er på Level:4 enda (Veteran) og har låst opp (les: kjøpt tilgang) til alle land. Bl.a. Portugal er flott, siden jeg nå kjører en del turer: Frankfurt-Lisboa og tjener €35.000 pr. tur med syre i hengeren. Kjører seff den feteste Volvo-lastebilen ("Class A") - der får du mest hester og kraft for pengene. Har tilbakelagt snaut 74.000 km tilsammen, og tjent totalt €655.000 i min "karriere" til nå. Svidd av ikke mindre enn 38.000 liter med diesel fordelt på tre lastebiler (2 x Volvo, 1 x Scania). Kveldsstemning like utenfor Praha. Er nå på siste level, og de feteste turene kommerfort opp i €35.000 osv. og da blir det fort penger. Mest penger er det å frakte syre/kjemikalier/diesel/bensin, og da via byene nedenfor - som er de eneste byene som har disse fasilitetene/firmaene: Frankfurt: WGCC Lyon: NFCP Praha: NBFC Milano: ITCC Er på siste level nå, og DER er det jammen en god del man skal ha gjort - før man har "rundet" spillet ja. T.o.m en overraskelse som ikke var så "hyggelig", men avslører ikke dette for folk selvsagt. Flere tips og mer info, i den tidl. tråden om dette spillet som sagt - og oppdaterte linker til nedlasting av add-on, patcher, osv.: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=437912&Searchpage=1&Main=48298&Words=eurotruck&Search=true#Post437912 Siter
andreas nærbø Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 BUMPER DENNE TRÅDEN Noen som har den filen og kan sende den til meg ? Får ikke lasta den ned fra rapidshare er forøvrig den linke til scandinavian på side 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.