Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dersom det var fly de skrev om.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3038533.ece

Da tenker jeg først og fremst på bildebruken. Her har de til og med utdypet hvorfor bildene er relevante...

INDONESIA_G-Tittel_1016287x.jpg

Råkjøreren i Danmark brukte en orange Lamborghini LP640. Den fargen fant vi ikke i arkivet, derfor dette bildet av en hvit bil med en fotomodell på bilutstilling. FOTO: REUTERS/DADANG TRI

Auto_Show_Lamborgh_1016288f.jpg

Denne Lamborghini LP640 er ikke orange den heller, men slik ser bilen ut med dørene åpne. FOTO: AP/DAMIAN DOVARGANES

Skrevet

Nja, vil nå ikke helt si det. Har sett mye dritt. Men at Aftenposten som jeg mener er en seriøs avis holder på slik synes jeg rett og slett blir latterlig.

Kan jo hende at journalisten har forsøkt å være morsom. Uten at det fungerte.

Skrevet

Er vel litt vanskelig å lage en god artikkel når intervjuvobjektet gir såpass håpløse svar? "Bilen min har gode bremser, så derfor bør jeg få lov til å kjøre fortere"? Hva skal egentlig jorunalisten gjøre?

Det eneste jeg synes blir litt bak mål er den nesten overdetaljerte teksten til bildene. Å se at verken eller av de avbildede bilene ikke er oransje krever ikke akkurat en doktorgrad... :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...