Gunnar Seljeseth Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 ... dersom det var fly de skrev om. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3038533.ece Da tenker jeg først og fremst på bildebruken. Her har de til og med utdypet hvorfor bildene er relevante... Råkjøreren i Danmark brukte en orange Lamborghini LP640. Den fargen fant vi ikke i arkivet, derfor dette bildet av en hvit bil med en fotomodell på bilutstilling. FOTO: REUTERS/DADANG TRI Denne Lamborghini LP640 er ikke orange den heller, men slik ser bilen ut med dørene åpne. FOTO: AP/DAMIAN DOVARGANES Siter
Even Moe Egenes Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 En annen avis hadde bare droppet bilde. "Slik ser bilen ut inni" For det første ser du ingen ting. Og for det andre så går jeg ikke til AP hvis jeg vil se inni. Da søker jeg :grin: Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Håper dette er bare et tilfelle av en uferdig artikkel som har havnet på nett. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Tydelig at også Aftenposten tar imot 15 åringer på arbeidsuke (forhåpentligvis!) :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Sorry at jeg sier det, men denne artikkelen var elendig. Dårligaste jeg har lest i en avis på nett til nå faktisk. Siter
Morten Ruud Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Nja, vil nå ikke helt si det. Har sett mye dritt. Men at Aftenposten som jeg mener er en seriøs avis holder på slik synes jeg rett og slett blir latterlig. Kan jo hende at journalisten har forsøkt å være morsom. Uten at det fungerte. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Som Morten sier. Dette er vg.no materiale! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 Er vel litt vanskelig å lage en god artikkel når intervjuvobjektet gir såpass håpløse svar? "Bilen min har gode bremser, så derfor bør jeg få lov til å kjøre fortere"? Hva skal egentlig jorunalisten gjøre? Det eneste jeg synes blir litt bak mål er den nesten overdetaljerte teksten til bildene. Å se at verken eller av de avbildede bilene ikke er oransje krever ikke akkurat en doktorgrad... :grin: Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Nå fant de endelig et brukbart bilde! :grin: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3041148.ece Siter
Tommy Bernes Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hvor leter de etter bilder egentlig? tok meg ikke lang tid å finne en Orange Lamborghini LP640 på Google Bilder :crazy: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Joda, men å kommer han som eier bildet og saksøker VG for at de ikke hadde lov å bruke bildet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.