Nicklas Winger Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei folkens. Har alltid hatt en stor interesse for dette med It og alt rundt dette. Gjennom årene har jeg alltid plukket litt med programmering, redigering o.l. I en alder av 23 år har jeg endelig funnet ut hvilken retning jeg vil ta her i livet, og har bestemt meg for å begynne på IT og informasjonssystemer v/ Universitetet i Kristiansand til høsten. I den forbindelse kunne jeg godt tenke meg og komme litt i gang med en litt mer fornuftig og relevant bruk av pc'en og operativsystemet. Frem til nå har det som sagt ikke vært helt seriøst eller bestemt hva jeg holder på med. Ønsker derfor og sette meg inn i dette med IT-drift & nettverk. Nå er jo dette diiigre emner som krever mye arbeid og lesing, men det er vel også derfor jeg spør om dere der ute har noe tips til hvor jeg kanskje kan begynne. Siter
Nicklas Winger Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Hvor har det blitt av alle IT-guruene her? Jeg trenger noen til og sparke meg i riktig retning Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Se og bli voksen og ta en IT utdanning. Sånn, da fikk du spark i baken :grin:... Kødda.... Selv gikk jeg IT-Kandidat ved Nærings-akademiet, men det var riktignok i 95 og internetts verden fødsel for allmenn. Idag vil jeg tro at faget har endret retninger så det holder når det gjelder tema som "IT". Du har nettverk, web design, databaser, VB osv osv. som er linket til ordet IT. Viktigste for deg er å vite mer presis hva du ønsker å arbeide med innenfor IT/Data verden. Vil advare deg om at det er et helvetes slit og holde tempo innenfor IT. Vet om flere venner av meg som sliter i en alder av 38+++ med og holde tritt med den yngre garden, så det er vel kanskje derfor jeg la IT utdanningen på hylla og satset heller på transport/logistik. Men for all del, lykke til... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.