Skrevet 18. april 2009 15 år ja da var det duket for tromsø mot lillestrøm på nrk1 kl 15:45. og da må jeg vell si som tromsø supporter at noe mindre en seier er vell ikke og forvente.
Skrevet 18. april 2009 15 år Forfatter nei sikker skal man aldri være når det kommer til fotball. men slik tromsø har spilt i det siste. med og overkjøre både VIF og Brann. og ikke minst med Høgmo som trener igjen så er håpet i taket
Skrevet 18. april 2009 15 år Ikke en gang Per Brg tror LSK drar noe poeng fra denne kampen. Ingen skal fortelle meg att det TIL vi ser i dag vil få problmer med LSK som Enga slo sist helg. Enga har slitt mye og jeg friskmeldte ikke VIF etter den kampen på Åråsen. For før jeg kan gjøre det må vi slå ett godt lag,,,og det var IKKE LSK den kvelden. Forøvrig skal vi sende Brann hjem slukøra i morra Du gåkke aleine i Vålenga,,,,,,, :whistle:
Skrevet 18. april 2009 15 år Begynner å bli lei av at Scheie sier: "Og matta ser innbydende ut" Ja, selvfølgelig gjør den det - det er jo kunstgress! Ser da lik ut samma om det er 10 kulegrader eller 20 varmegrader. Må i grunn si at det er morsomt at man hører Kanari-Fansen bedre enn Tromsø-fansen. Har Tromsø egentlig syngende supportere?
Skrevet 18. april 2009 15 år Forfatter joda scheie har sine gjentagelser. :grin: tror d ville fungert dårlig med gressmatte i tromsø. tror ikke den hadde overlevd vintern :grin: det med at du hører kanari fansen bedre har vell mere med hvor microfonene er plassert. for tromsø kan ta i hvis di vill.
Skrevet 18. april 2009 15 år Ja det var ikke mye å høre av fugla sist helg så kansje dere får ett lite pust i bakken om bare Tromsøværinga har festa nok på forhånd?
Skrevet 18. april 2009 15 år Var du på kampen? det med at du hører kanari fansen bedre har vell mere med hvor microfonene er plassert. for tromsø kan ta i hvis di vill.Virker som at det er litt rare mic-plasseringer ja. Men NRK har jo ikke like mye erfaring med dette som TV2.
Skrevet 18. april 2009 15 år Forfatter tror nrk har mye og lære når det kommer til lydoppset og fotballkamper. men di var gode en gang i tiden, AUCH. TVERLIGGER!!!! EIDIT: og der var det pause 1-0 te TROMSØ! Strand fra 20 meter. hmm.. trur ikje scheie en gang fikk den med sæ
Skrevet 18. april 2009 15 år Skjønner jo at kampen ikke er så spennende når dere er mere opptatt av lydoppsett og plassering av mikrofon. Man ser kampen på tv, man får lyd fra stadion og den blir kommentert av en som har mere erfaring fra fotball, enn det alle fotball kommentatorer på tv2 har tilsammen. ARNE ftw
Skrevet 18. april 2009 15 år Syns nesten det er merkelig at NRK ikke har noen bedre kommentatorer å bruke enn Scheie. Han kan mye om fotball, men han er ikke særlig på hugget når noe skjer på banen. Bruker f.eks. 10 sek på å lure på om en ball traff stolpen. Ja, hva skulle den ellers ha truffet? LSK hadde en corner i stad, og Occean headet like utenfor. Helt stille fra kommentatorene. Først 5 sek etterpå nevner Scheie at Occean headet like utenfor. Blir jo ikke akkurat noe mer spennende når Scheie er sånn. Menmen.. det er jo 1-1
Skrevet 18. april 2009 15 år Forfatter jau 1-1 men men. tromsø dabba litt av i slutten nå. og LSK våkna pluttselig. EDIT: ja da vart det 1-1 og begge mål av innbyttere. men hey. første gang på 4 år at LSK ikke tapte på alfheim. mye bra spill men savner at tromsø holder tempo oppe da.
Skrevet 18. april 2009 15 år Er vel heller de på tv2 som kommenterer som om det var radio eller finalen i fotball-VM. Skal jeg være ærlig så er det ikke SÅ spennende å se på norsk fotball. Blir litt for mye løkkefotball, tupp og kleiv og nerver av smør. De gangene det var morro og se norsk fotball, var når Rosenborg tukta noen av storhetene i CL.
Skrevet 18. april 2009 15 år EDIT: ja da vart det 1-1 og begge mål av innbyttere. men hey. første gang på 4 år at LSK ikke tapte på alfheim. mye bra spill men savner at tromsø holder tempo oppe da. LSK vant da seriekampen høsten 2008 med en null på Alfheim. Sjekk dine fakta a Micinga var ikke til hjelp for oss i Kanari-fansen. den stod kun på langsiden visavis vårt stillas. Baris-Kanaris i minus 5 sweet. Nå ut å føle på bylivet her oppe! Må si det var godt med en fortjent uavgjort her oppe. Forza Fugla
Skrevet 18. april 2009 15 år Baris Kanaris i minusgrader er bra gjort Men jeg så ikke så mye til Tåpelig Hodeplagg Kanaris?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.