Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har et kjapt spørsmål.. Hvordan går det når man benytter et addon scenery når man flyr på Vatsim egentlig.. Tenker da på scenery som for eksempel Cloud9 Sitt flesland scenery spesielt da eg har dette.. Også med Norway airfields som inneholder stord og Geilo. Kan jo vere folk som ikke har de også.

Hvordan er kompitabliteten med Cloud9 Flesland og VATSIM. Vil vere kjipt for meg å stå parkert på rett plass når de som har Norway apts vil se meg som at eg står inne i en hangar. :crazy: Skjønner?

Håper noen har noe svar på dette.

Mvh Tommy! Newbie på VATSIM :D

Skrevet

Vi gjør nok det ja.Du vil nok oppleve noen underlige parkeringer her og der på Vatsim.

Jeg fikk selv tildelt gate nr 16 fra Arlanda Twr,da jeg fløy dit selv sist.Jeg har mega airport sceneryet fra Aerosoft der,men det hadde tydeligvis ikke den karen som stod med en 767,som var parkert foran gate 12 t.o.m 16 :grin:.

Men det er nok ikke dette som er viktigst på vatsim. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...