Vidar Aron Røsand Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei alle. Sitter å planlegger bursdagsgave til min kjære og lurer på følgende : er det andre enn BA og SAS som har buisnessclass fra ENGM til London ?? Vidar Siter
Thomas Gundersen Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 KLM og Lufthansa om du godtar flybytte. KLM business class anbefales! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Alexander, blir premium first det :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Ja, jeg hoppet kanskje opp et par hakk, men det er ikke like ille som Frode som misforstod hele tråden og hoppet helt ned til bunnen, ikke nok med det, men så flyr ikke Ryanair fra ENGM, noe som trådstarter ber om. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Anbefaler å sjekke ut BA ja, de har i hvertfall tidligere kjørt en del flotte kampanjer i Business Class på Oslo-London. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 KLM business på slike strekninger medfører bare annen servering. Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 SAS Business er bedre enn KLM - var i hvert fall det for noen år siden. Reiste ut med SAS business og tilbake med KLM business. KLM serverte samme mat på Business som SAS vanligvis gjør i Economy Flex... Siter
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Alexander Storvig: Neida. Jeg misforsto ikke. Bare litt humor. Ryanair har vel aldri hattt buisniess-class og kommer vel heller aldri til å få det? :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.